Mynewsdesk samler alt information om coronavirusset (COVID-19)

Mynewsdesk samler alt information om coronavirusset (COVID-19)

Lige nu præges nyhedsbilledet af én altoverskyggende nyhed: udviklingen af coronavirusset. Derfor opretter vi en ny, midlertidig nyhedskategori under titlen “Corona” for at samle alt information i samme nyhedsstrøm.

Hos Mynewsdesk finder man nyheder og pressemeddelelser fra offentlige aktører og det private erhvervsliv. Disse har vigtig information at formidle til både medier og den øvrige befolkning om udviklingen af coronavirusset. Ved at følge nyhedskategorien “Corona” får du de nyeste opdateringer med førstehåndsinformation direkte i din inbox.

– I situationer som denne er korrekt information utroligt vigtig. Både journalister og andre besøgende på platformen har efterspurgt samlet information, så de lettere kan få overblik over situationen, og hvordan de skal forholde sig, siger Polly Hussain, Chief Commercial Officer på Mynewsdesk

Klik her for at oprette en overvågning af Coronavirusset.

Forebyggende tiltag

Lige nu er der et stort pres på regeringer og myndigheder for at håndtere og stoppe yderligere spredning af virusset. Privatpersoner, organisationer og virksomheder er blevet bedt om at hjælpe, og der kan gøres meget.

Hos Mynewsdesk har vi valgt at aflyse festlighederne omkring Digital PR Awards den 25. marts. Kåringen af vinderne fortsætter dog som planlagt, og vinderne bliver annonceret i vores newsrooms, selvom der ikke bliver en fysisk prisuddeling. Al vores øvrige virksomhed fortsætter, men alle Mynewsdesks ansatte arbejder nu hjemmefra på ubestemt tid.

For mere information, kontakt venligst;
Sara Lindström, Global PR Manager, på +46 70-288 56 15 eller på sara.lindstrom@mynewsdesk.com

Om Mynewsdesk
Med ca 5000 kunder og 77.000 brugere er Mynewsdesk den nordiske regions førende platform indenfor digital PR og markedsføring. Den cloud-baserede service inkluderer medieovervågning, nyhedsdistribution og PR-analyse. Virksomheden blev grundlagt i Stockholm i 2003. Siden 2008 har Mynewsdesk været en del af den norske mediegruppe NHST Media Group AS. I 2018 opkøbte Mynewsdesk Mention, som er et værktøj for håndtering af sociale medier.

Besøg www.mynewsdesk.com for mere information.