Nyt event til Social Media Week: Presse på de sociale medier

Nyt event til Social Media Week: Presse på de sociale medier

Mynewsdesk afholder fredag den 21. februar eventet Presse på de sociale medier i forbindelse med Social Media Week Copenhagen. Eventet foregår på Dansk Design Center i København fra kl. 11 til 12, og der er nu åbent for tilmelding.

Fra mandag den 17. februar til fredag den 21. februar vender Social Media Week for anden gang tilbage til København. I løbet af de fem dage løber over 100 gratis events af stablen, inden det hele afsluttes med en fest fredag aften.

Til Mynewsdesks event ligger fokus på, hvordan kommunikatører og journalister kan bruge de sociale medier, især Twitter, til at finde og dele historier.

Oplægsholderne til eventet er Arlas pressechef Theis Brøgger, der fortæller hvordan han bruger Twitter i sit arbejde og giver tips til, hvordan andre kommunikatører kan kvidre deres historier på Twitter.

Derudover kommer journalist Margit Shabanzadeh fra TV 2 NEWS og beretter, hvordan hun bruger Twitter som et journalistisk værktøj til at finde historier, kilder, gæster til studiet og lignende. Se fx her, hvordan Margit fik en gæst i studiet på TV 2 NEWS på bare 10 minutter ved hjælp af Twitter.

- Eventet henvender sig til både journalister og kommunikatører, der bruger, eller gerne vil bruge, de sociale medier i forbindelse med deres job. Både Margit og Theis benytter Twitter fremragende i deres arbejde, og jeg er sikker på, at mange kan lære en masse af dem, inklusiv mig selv, fortæller Mynewsdesk Danmarks marketingansvarlige, Magnus Snoer.

Tid, sted og tilmelding:
Fredag den 21. februar kl. 11-12
Dansk Design Center, H. C. Andersens Boulevard 27, 1553 København V
Tilmelding her

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk