Første Mynewsday i 2013 bliver torsdag d. 16. maj

Første Mynewsday i 2013 bliver torsdag d. 16. maj

Torsdag d. 16. maj fra kl. 08.30 afholder Mynewsdesk igen det gratis arrangement Mynewsday. Arrangementet henvender sig til alle med interesse for PR, kommunikation, sociale medier, journalistik og markedsføring.

Det er efterhånden blevet en tradition, at Mynewsdesk hvert halve år inviterer til arrangementet Mynewsday, hvor over 200 kommunikationsinteresserede møder op for at blive inspirerede og for at netværke med ligesindede.

Som sædvanlig lægger Hotel Skt. Petri i København lokaler til, når interessante oplægsholdere fra både ind- og udland deler ud af deres erfaringer. Denne gang bliver guldkornene delt ud af:

Program for Mynewsday maj 2013 (opdateres løbende)

• Hvad er de seneste trends inden for PR, kommunikation og markedsføring, og hvordan påvirker de den moderne kommunikatør? Dette giver Mynewsdesks COO Jonathan Bean sit bud på i hans præsentation, hvor cases fra hele verden bliver inddraget.

• Radiovært, chefredaktør, digital trendekspert, foredragsholder, blogger og meget andet. Kært barn har som bekendt mange navne, og Christiane Vejlø, der bl.a. er idékvinde til den meget populære blog elektronista.dk, er ingen undtagelse. Christiane vil fortælle om, hvordan virksomheder får kontakt til bloggere, og hvordan man efterfølgende får et godt samarbejde virksomhed og blogger imellem.

• Journalist og forfatter, bl.a. til bogen Google-kodenAndreas Ekström fortæller med en både kritisk og humoristisk vinkel, hvordan journalister anno 2013 kan benytte Google og sociale medier til at finde og skrive den gode historie, og hvorfor det kan være risikabelt at lægge alle sine digitale æg i den samme kurv.

• Flere og flere virksomheder verden over tager nu den indholdsbaseret strategi til sig. Jan Godsk, Branded Content ekspert, stifter af Ideatakeaway og kreativ konsulent for annoncører og bureauer, præsenterer i sit oplæg, hvordan de mest moderne virksomheder siden 2001 har arbejdet med Branded Content, for i dag at have egne Brand Newsrooms, der fungerer på linje med traditionelle nyhedsredaktioner. Branded Content, der giver dem omtale uden nødvendigvis at gå via de etablerede medier først.

• Der er vist ingen tvivl om, at danske virksomheder har taget de sociale medier til sig. Men hvordan klarer de danske virksomheder sig på de sociale medier? Hvem har gjort det godt? Og hvordan kan vi hjælpe hinanden med at gøre det bedre? Jan Futtrup og Esben Hørning Spangsege fra SocialSemantic.eu gør os i fællesskab klogere på ovenstående vha. både statistik og konkrete cases.

Tilmelding, tid, sted og praktisk info:
Tilmelding til Mynewsday foregår på denne side. Eventet foregår den 16. maj 2013 i København på First Hotel Skt. Petri. Benyt Nørreport Station ved offentlig transport. Ved ankomst med bil anbefales parkeringskælderen på Israels Plads.

Dørene åbner kl. 08.30 og arrangementet løber til ca. kl. 12.45. Mynewsdesk byder på en sandwich mellem oplæggene samt kaffe, te og frugt i løbet af dagen.

Under Mynewsday bruges hashtagget #mnday på Twitter og #mynewsdesk på Instagram.

Ønsker du mere information?
Spørgsmål kan rettes til Mynewsdesk på dkevents@mynewsdesk.com, på telefon +45 3812 3630, via Facebook eller via Twitter.

Mynewsdesk
Mynewsdesk er en PR-platform, hvorfra virksomheder og organisationer kan publicere pressemeddelelser, billeder, videoer og andet materiale til journalister, bloggere og øvrige interessenter. Alt materiale samles i et søgemaskineoptimeret newsroom, hvor brugerne kan trække statistik på alle publiceringer og måle deres ROI.

Følg også Mynewsdesk her:

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk