Mynewsdesk åbner kontor i Singapore

Mynewsdesk åbner kontor i Singapore

Mynewsdesk åbner sit første kontor uden for Europa i Singapore. Virksomhedens ekspansion startede med succes  i Norge og Danmark, og for nylig åbnede Mynewsdesk også kontor i Finland.

Singapore kaldes ofte for "døren til Asien", og det digitale marked er voksende, hvilket har tiltrukket adskillige web start-ups.

"En undersøgelse, for nylig offentliggjort af World Economic Forum og INSEAD, viser, at Singapore er det land i verden, næstefter Sverige, med den mest udbredte brug af computere og adgang til bredbånd", siger Jonathan Bean, COO i MyNewsdesk.

Mynewsdesks ekspansion i Singapore, første kontor uden for Europa, er et logisk skridt i selskabets organisatoriske struktur og følger virksomhedens ambitioner. Mynewsdesk ejes af NHST og åbningen af Mynewsdesks kontor forbinder NSHTs hurtigst voksende region med den hurtigst voksende virksomhed.

"NHSTs tilstedeværelse i Singapore vil hjælpe os i vores udvikling – fra at være ledende på det nordiske marked til at blive en global virksomhed", siger Johan Höjvall, nyudnævnt Country Manager i Singapore. NHST kender markedet, og de kan tilbyde os vigtig indsigt. Endvidere viser vores undersøgelser, at Sydøstasien er et strærk voksende marked. En positiv økonomisk udvikling har en tendens til at øge investeringerne i markedsføring og PR.

Johan Höjvall, der startede hos Mynewsdesk i 2010, kom fra en salgs- og markedsføringsstilling i Kuala Lumpur og Bangkok. Hos Mynewsdesk han har etableret kontoret i Göteborg.

"Det er dejligt at komme tilbage til Asien", siger Johan Höjvall. Forventningerne til udviklingen af Mynewsdesk er store, og jeg ved, at Mynewsdesks tjenester vil blive modtaget med åbne arme i Singapore.

Teamet i Singapore har i løbet af den første uge allerede underskrevet deres første kontrakt. Det beviser at et produkt, der udvikles hurtigt – i takt med at markedet udvikler sig – vil blive en succes.

MyNewsdesk – The News Exchange Site

MyNewsdesk gør det simpelt og effektivt for virksomheder, journalister, bloggere og opinionsdannere at få en effektiv eksponering. MyNewsdesk matcher interesserede brugere med relevant information, som pressemeddelelser, dokumenter, videoer og billeder – helt på brugerens vilkår. Alt materiale søgemaskineoptimeres med det samme og kan publiceres automatisk på sociale medier som Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, WordPress og Slideshare.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk