Mynewsdesk træder ind på det amerikanske marked

Mynewsdesk træder ind på det amerikanske marked

Mynewsdesk fortsætter sin ekspansion og udvider i dag virksomheden til verdens største marked for PR og kommunikation: USA. Det er også startskuddet til et nyt partnerskab med Ragan Communications, som er førende indenfor PR kommunikation og blandt andet står bag nyhedssitet PR Daily.

Mynewsdesk blev grundlagt i Sverige i 2003 og har siden åbnet kontoret i Danmark, Norge, Tyskland, England og Singapore. Mynewsdesk er i dag Nordens førende SaaS-virksomhed indenfor digital PR og kommunikation og leverer den komplette kommunikationsløsning for mere end 5000 kunder.

“Takket være vores stærke position på det nordiske marked har ekspansion stået højt på vores dagsorden de seneste år. Eftersom USA er verdens største marked for PR og kommunikation er det et naturligt næste skridt for os - og samtidigt en stor og spændende udfordring at slå vores navn fast hos amerikanske kommunikatører", siger Mattias Malmström, adm. direktør hos Mynewsdesk.

Strategisk vigtigt partnerskab

Om det nye partnerskab med Ragan Communications forklarer Mattias Malmström, at de er valgt, fordi de er veletablerede på det amerikanske marked.

Ragan Communications er blandt USAs førende eksperter indenfor kommunikation og PR. De driver blandt andet nyhedssitet PR Daily og Ragan.com, som med information om PR, markedsføring og sociale medier dagligt trækker mere end 700.000 besøgende fra hele verden. De står også bag mere end 50 branche events og konferencer hvert år.

Ragan Communications offentliggør officielt lanceringen på eventet Social Media Conference i Orlando i dag, hvor talere fra blandt andet Vox, Amazon, IBM Corporate Communications og Salesforce deltager.

“For at lykkes med PR og medierelationer skal virksomheder nøje overveje det, de sender ud. De skal dele relevant information til journalister på en måde, som passer journalisterne. Mynewsdesk’s platform er skabt af journalister med journalisternes behov i fokus, og vi tror den tilgang vil passe godt til det amerikanske marked. Vi glæder os til at introducere Mynewsdesk", siger Mark Ragan, CEO for Ragan Communications.

For mere information, kontakt venligst;

Sara Lindström, Global PR Manager, på +46 (0)76-288 56 15 eller sara.lindstrom@mynewsdesk.com

Mynewsdesk
Mynewsdesk er Nordens førende platform for digital PR og kommunikation med mere end 5000 kunder og 77000 brugere. Den digitale tjeneste omfatter medieovervågning, nyhedsdistribution og analyseværktøjer. Mynewsdesk blev grundlagt i 2003 i Stockholm og har i dag godt 220 ansatte på kontorer i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Storbritannien og Singapore. Siden 2008 er Mynewsdesk ejet af den norske medievirksomhed NHST Media Group AS.

Følg også Mynewsdesk her:

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk