Gå til indhold
Mynewsdesk udfordrer sig selv til at nå 100 millioner mennesker - med en kampagne som endnu ikke eksisterer

Pressemeddelelse -

Det bliver stadigt sværere at trænge igennem støjen og nå ud til de ønskede modtagere. Med en helt ny måde at anskue kommunikation vil den digitale PR-platform Mynewsdesk bevise, at det kan lade sig gøre at få gennemslagskraft og blive hørt af millioner af mennesker. Derfor lancerer virksomheden nu kampagnen  100 Million Reach Challenge - hvor man giver en kampagne til en endnu ikke udvalgt virksomhed - med det ambitiøse mål at nå 100 millioner mennesker.

100 Million Reach Challenge indebærer, at Mynewsdesk giver en PR-kampagne til en virksomhed - og samtidig udfordrer sig selv til at fortælle vinderens historier så godt via platformen, at man når ud til 100 millioner mennesker.

“Vi vil udfordre vores kunder til at turde mere, når de fortæller deres historier. For at gøre det, må vi også udfordre os selv”, siger Katrine Barslev, marketing- og kommunikationsansvarlig Mynewsdesk Danmark.

“100 Million Reach Challenge bliver en måde for os at bevise, at man kan nå ud til de rette mennesker på den rette måde og tidspunkt - og derigennem få millioner i tale.”

Ansøg for at få chancen for at være den udvalgte vinder af 100 Million Reach Challenge,  her

”Ansøg

Mynewsdesk
Mynewsdesk er Nordens førende digitale PR-platform. Med Mynewsdesk kan virksomheder og organisationer publicere pressemeddelelser, billeder, videoer og andet materiale til journalister, bloggere og øvrige interessenter. Alt materiale samles i et søgemaskineoptimeret newsroom, hvor brugerne kan trække statistik på alle publiceringer og måle deres ROI.

Følg også Mynewsdesk her:

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk