Mynewsdesks kampagne “Give a beep” vinder hele tre priser ved the Drum Awards

Mynewsdesks kampagne “Give a beep” vinder hele tre priser ved the Drum Awards

Mynewsdesk og Høvdings kampagne “Give a beep” fra 2016 vandt i torsdags priser i hele tre forskellige kategorier ved The Drum - Marketing Can Change The World Award. Det var i disse tre kategorier kampagnen vandt, Innovation of The Year, Best Use of Technology og the Chairman’s Award.

Kampagnen blev til, da Mynewsdesk som er en ledende digital PR platform udbyder, udfordrede brands ved at hævde, at de på bare fem uger ville kunne nå ud til 100 millioner mennesker ved brug af storytelling. Virksomheden Høvding blev valgt af Mynewsdesk til udfordringen.

Sammen med reklamebureauet Edelman Deportivo har Mynewsdesk og Høvding fået fire nomineringer, som har resulteret i hele tre priser for kampagnen “Give a beep” ved The Drum’s - Marketing Can Change the World Awards.

Dommerne sagde om Mynewsdesks kampagne (hvor man genopfandt den klassiske cykel-ringeklokke til automatisk at sende emails til Londons borgmester, når en cyklist oplevede, at en ulykke var tæt på at ske eller faktisk skete på vejene i London) at den “ændrede opfattelser” og “ændrede liv”.

I forbindelse med den strategiske planlægning og resultatet af kampagnen udtalte Sofia Juhlin, Head of Global Marketing Communications & Brand hos Mynewsdesk at:

“Even in this data driven and automated world - the mixture of art and science is still key. Creativity will and should still be at the centre of both Mynewsdesk's and our clients' communications efforts”

Kampagnen har, ud over at have vundet de tre priser ved the Drum Awards i torsdags, også vundet priser ved Advertising week New York. Her vandt kampagnen guld, for kreativitet som bidrager til en bedre verden. Kampagnen er også nomineret hos flere forskellige upcoming prisuddelinger forskellige steder i Sverige.

Mynewsdesk har yderligere vundet en SPINN pris for deres 2015 kampagne ved navn, Mynewsdesk Now.

Kontaktinformation

Sofia Juhlin, Head of Global Marketing Communications & Brands: sofia.juhlin@newsdesk.se

Kate Parker, UK Marketing Manager: kate.parker@mynewsdesk.com

Mynewsdesk
Mynewsdesk er Nordens førende digitale PR-platform. Med Mynewsdesk kan virksomheder og organisationer publicere pressemeddelelser, billeder, videoer og andet materiale til journalister, bloggere og øvrige interessenter. Alt materiale samles i et søgemaskineoptimeret newsroom, hvor brugerne kan trække statistik på alle publiceringer og måle deres ROI.

Følg også Mynewsdesk her:

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk