Nye netværksfunktioner for journalister på Mynewsdesk

Pressemeddelelse  •  2011-04-13 09:53 CEST

Mynewsdesk udvikler journalisters muligheder for at skabe indholdsrige profiler – fx er det nu muligt at importere sin LinkedIn profil. Profilen vises for de virksomheder, som journalisten følger og opbygger netværk med på Mynewsdesk. Via netværket kan journalister nemt og effektivt overvåge virksomheder, og ligeledes kan virksomheder formidle eksklusiv information til deres netværk.

- Vi gør det nemt for journalister at øge deres online tilstedeværelse og synlighed. Mynewsdesks netværkstjenester er noget helt særligt. Nu fokuserer vi på at udvikle denne service på bedst tænkelige måde", siger Kristofer Bjorkman, CVO og grundlægger af Mynewsdesk.

Journalisten kan selv vælge, hvilke virksomheder han eller hun vil følge. Virksomhedens pressemeddelelser, nyheder og blogindlæg publiceres direkte i nyhedsstrømmen på journalistens "dashboard" på Mynewsdesk. Det er også muligt at få nyhederne sendt via e-mail.

Ud over muligheden for at sende eksklusive informationer er det også nemt for både kommunikatør og journalist at komme i kontakt med hinanden.

Læs mere om alle fordele og muligheder med netværkstjenesten på Mynewsdesks PR blog.

For mere information om Mynewsdesk følg os på:

Slideshare

Mynewsdesk – The News Exchange Site

Mynewsdesk gør det simpelt og effektivt for virksomheder, journalister, bloggere og opinionsdannere at få en effektiv eksponering. Mynewsdesk matcher interesserede brugere med relevant information, som pressemeddelelser, dokumenter, videoer og billeder – helt på brugerens vilkår. Alt materiale søgemaskineoptimeres med det samme og kan publiceres automatisk på sociale medier som Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, WordPress og Slideshare.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom