Hent eksklusive kaffeoplevelser fra Nespresso – direkte fra mobilen

Pressemeddelelse  •  2012-05-24 14:06 CEST

Nespresso har lanceret apps til iPhone, Android og Blackberry telefoner.

Med de nye apps kan man altid hente sidste nyheder fra Nespresso. I tillæg giver app’en dig mulighed for at købe kaffe, maskiner eller accessories og finde svar på spørgsmål, når du ønsker det. Samtidig er det også muligt at finde den nærmeste Nespresso Boutique eller forhandler – uanset om du er i Danmark eller i udlandet.

”Det har været afgørende for os, at navigation og brugervenlighed er helt i top, så at alle brugere får den velkendte, eksklusive Nespresso oplevelse,” siger Niels Bille, landechef i Nespresso Danmark.

Nespressos apps er tilgængelige gratis fra:

• iPhone App store
  • Android Market
  • BlackBerry App World

Find links til app stores i venstre side

Nestlé Nespresso SA er verdensomspændende pioner og markedsleder indenfor portionsbaseret kaffe af højeste kvalitet. Nespresso har hovedsæde i Lausanne, Schweiz, og opererer i mere end 50 lande med 7000 ansatte. Ved udgangen af 2011 drev selskabet et globalt detailnetværk med mere end 270 eksklusive butikker. I 2011 opnåede Nespresso et globalt salg på mere end 3 mia. schweizer franc (ca.18,5 mia. DKK) og en organisk vækst på 20 procent. Besøg www.nespresso.com for mere information.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom