Jul i kaffekoppen fra Nespresso

Pressemeddelelse   •   Nov 15, 2011 11:16 CET

Julen er sansernes fest, og med Nespressos tre nye Limited Edition julekaffer, får du en unik kaffeoplevelse der smager af jul.

Variations 2011 er navnet på Nespressos kollektion af julekaffer i kaffekapsler. Alle tre espressokaffer tager udgangspunkt i den milde Livanto Grand Cru kaffe variant kombineret med nogle af julens lækreste aromaer.

Vanilje Blomst giver en blød blanding med lette undertoner af blomster. Vaniljen fremhæver kaffens runde toner og alt efter om du drikker kaffen som espresso eller som en cafe latte eller cappuccino vil du få forskellige noter af vaniljen frem.

Kirsebær er ikke kun til risalamanden. Bærrets søde smag vækker de ristede undertoner af Livanto Grand Cru. Sammen skaber de en fyldig og frugtig smag, der passer godt til julens krydrede og søde kager – eller bare helt for sig selv.

Mørk Chokolade hører juletiden til. Med undertoner af mørk og bitter chokolade der møder den karamelliserede ristning af Livanto Grand Cru, skabes der en rig kombination. Lavet som en cafe latte har den undertoner der minder om en kop intens varm chokolade. Lige hvad man trænger til i vinterkulden.

Nespresso Variations fås nu og koster 3.60 kr. pr. kaffekapsel

Forhandlere:Nespresso’s boutique og hjemmeside.

Nestlé Nespresso SA er verdensomspændende pioner og markedsleder indenfor portionsbaseret kaffe af højeste kvalitet. Nespresso har hovedsæde i Lausanne, Schweiz, og opererer i mere end 50 lande med 7000 ansatte. Ved udgangen af 2011 drev selskabet et globalt detailnetværk med mere end 270 eksklusive butikker. I 2011 opnåede Nespresso et globalt salg på mere end 3 mia. schweizer franc (ca.18,5 mia. DKK) og en organisk vækst på 20 procent. Besøg www.nespresso.com for mere information.