Nespresso præsenterer Lattissima One – en kompakt kaffemaskine i et enkelt, stilrent design

Pressemeddelelse   •   Okt 13, 2017 08:00 CEST

København – oktober 2017: Uanset om du har brug for en god sort kop kaffe for at komme ud af sengen om morgenen eller nyder en cremet cappuccino, når du slapper af med din yndlingsbog i weekenden, er Nespresso Lattissima One et oplagt valg. Den er designet til at brygge en enkelt kop kaffe ad gangen og passer med sit stilrene og enkle udtryk ind i ethvert køkken.

Den nye Lattissima One fra Nespresso er desuden intuitiv samt nem at bruge, og med blot et tryk på en knap kan du brygge din yndlingskaffe – med eller uden mælk.

Intet spild af mælk
Den specialdesignede mælkebeholder indikerer mængden af mælk, der skal bruges til forskellige typer af kaffe med mælk. Og da Lattissima One er designet til en enkelt servering, vil maskinen altid bruge den samlede mængde mælk i beholderen, så man undgår spild.

Designet er stilrent og kompakt, og maskinen er udført i et elegant mix af blanke og matte materialer. Den fås i to farver – Silky White og Mocha Brown.

Den nye Nespresso Lattissima One kan købes i Nespresso Boutiques og online på www.nespresso.com samt hos udvalgte forhandlere landet over.

Vejledende udsalgspris: 1.999 kroner.

Nestlé Nespresso SA er verdensomspændende pioner og markedsleder inden for portionskaffe af højeste kvalitet. Virksomheden arbejder med mere end 70.000 landmænd i 12 lande gennem sit AAA Sustainable Quality ™ program for at integrere bæredygtighedspraksisser på landbrug og i de omkringliggende landskaber. Programmet, der blev lanceret i 2003 i samarbejde med The Rainforest Alliance, hjælper med at forbedre udbyttet og kvaliteten af høsten, sikre et bæredygtigt udbud af kaffe af høj kvalitet og forbedre levevilkårene for landmænd og deres lokalsamfund.

Med hovedkvarter i Lausanne, Schweiz, opererer Nespresso i 69 lande og har mere end 12.000 medarbejdere. I 2016 drev Nespresso et verdensomspændende retailnetværk af mere end 600 boutiques. For mere information besøg www.nestle-nespresso.com eller www.nespresso.dk.

Genanvend dine kaffekapsler
Nespressos ambition er at give flest mulige kaffekapsler nyt liv. I Danmark kan forbrugere aflevere deres brugte Nespresso kaffekapsler ved mere end 1.500 genanvendelsespunkter spredt ud over hele Danmark eller bestille afhentning af kaffekapslerne derhjemme ved levering af nye kaffekapsler. Nespresso Grands Crus er forseglet i aluminiumskapsler, fordi aluminium er det eneste materiale, der kan beskytte kaffens op til 900 aromaer mod lys, luft og andre smagsfjender. Og så kan aluminium genanvendes i en uendelighed uden at miste sin kvalitet.