Danske Fragtmænd A/S

50 år hos Danske Fragtmænd

Nyhed   •   Okt 10, 2016 10:31 CEST

I Danske Fragtmænd har vi en høj anciennitet blandt medarbejderne. Dog er 50 år stadig noget ganske særligt. Denne flotte milepæl har Torkild Klausen hos Bach & Pedersen i Randers netop rundet.

Torkild begyndte som kontorelev i 1966 ved den daværende Randers Fragtmandshal. Efter endt elevtid blev han fastansat, og allerede som 26-årig blev han forfremmet til lagerforvalter. I dag hedder arbejdsgiveren Bach & Pedersen Fragt, og adressen er Engelsholmvej, men forvalterrollen har Torkild udfyldt indtil for et par år siden, hvor han grundet en dårlig hofte gik ned i tid. 68-årige Torkild har dog ingen planer om at trække sig helt tilbage fra arbejdsmarkedet.

Jubilæet blevet markeret på dagen den 1. oktober med en stor reception hos Bach & Pedersen. På billedet overrækker Jørn P. Skov, adm. direktør i Danske Fragtmænd A/S, en logo-slipsenål i guld. I baggrunden ses Torben Bach, adm. direktør i Bach & Pedersen Fragt A/S.