DLG

Åbning af ny og forbedret Land & Fritid i Aars

Nyhed   •   Feb 18, 2014 14:34 CET

Med formel åbning ved borgmester Knud Kristensen, kø til pølsevognen og Equsana's nye shop in shop koncept, blev åbningen af Land & Fritids nye lokaler i Aars skudt i gang med kæmpe succes.

Den 1. februar åbnede en ny og forbedret Land & Fritid butik i Aars i Nordjylland, der ikke er til at overse med flot indgangsparti, der både synliggør og kendetegner butikken. I butikken er der blevet lagt særligt fokus på space management, der er tilpasset Land & Fritids sortiment, hvilket giver en god, rummelig og behagelig indkøbsfornemmelse.

Butikschef Anne Utoft Jensen var glad på åbningsdagen og sagde: "De faste kunder er meget positive, og vi kan mærke, at der kommer mange kunder, vi aldrig har set tidligere".

I løbet af dagen havde Land & Fritid i Ars hele 800 besøgende, der nød godt af socialt samvær om pølsevognen samt de gode tilbud i den flotte 775 m2 store butik.

Equsana i fokus
I butikken i Aars er der kommet noget helt nyt, nemlig Equsana shop in shop. Her er fuld fokus på alt til hesten og shoppen giver hesteinteresserede rig mulighed for at dykke ned i alle Equsanas produkter og ikke mindst få et overblik over de tilbud og produkter Equsana kan tilbyde.