Epson Danmark

Bedre produkter til en bedre fremtid

Nyhed   •   Jul 06, 2016 08:00 CEST

I anerkendelse af, at Jordens kapacitet er begrænset, og i troen på, at alle på lige fod må dele ansvaret for at reducere miljømæssige påvirkninger, sigter Epson mod i år 2050 at have reduceret CO2 udledninger med 90 % gennem alle produkters levetid og alle services. På samme tid vil Epson som medlem af økosystemet fortsætte med at arbejde hen imod at genopbygge og beskytte biodiversitet sammen med lokale samfund.

Epson tror på, at kunders efterspørgsel på øget produktivitet og reduceret miljømæssig påvirkning er en mulighed, og at vi kan blive et ledende miljøfirma ved at tilbyde værdi, baseret på firmaets effektive og kompakte præcisionsteknologier. For eksempel kan det at skifte tekstilprintprocesserne fra analoge til digitale bidrage til besparelser i elektricitets- og vandressourcer. Og at udskifte kontorlaserprintere med inkjetprintere reducerer elektricitetsforbrug og spild af fotoconductorenheder og andet tilbehør.

Ved at reducere den miljømæssige påvirkning i kundearbejdsprocesser for projektorer, robotter og alle andre Epson produkter bidrager vi til den bæredygtige udvikling af vores kunders forretning og til samfundet generelt.