Cad Quality A/S

Deltag på Cad-Q's nye erfamøder: ENGINEERING FORUM. Denne gang præsenterer vi Autodesk Inventor 2015

Nyhed   •   Maj 08, 2014 11:22 CEST

Når Cad-Q holder forårets Engineering Forum i hhv. Horsens den 22. maj  og København den 27. maj præsenterer vi de nye Autodesk versioner.

Formiddagen byder på en god gennemgang af Autodesk Inventor 2015, og vi vil fokusere på hvordan du arbejder mest effektivt med baggrund i dine Autodesk og Cad-Q produkter.

Om eftermiddagen tager vi fat på vores nye erfakoncept Engineering forum; et forum hvor du som bruger kan dele og drage nytte af erfaringsudveksling med kolleger i branchen.

Se agenda for dagen her.

Hvordan får du mest ud af din tid på Engineering Forum?
Alle der arbejder med et komplekst system som Inventor har udfordringer som de har brug for at dele med andre, for at finde den mest optimale løsning. For at få mest ud af den tid du bruger på Engineering Forum, vil vi opfordre til, at du overvejer hvilke udfordringer du kunne tænke dig at få kastet lys over. Eller hvis du har fundet en god løsning, at du vælger at give en kort præsentation af denne på dagen.  Det vil være til gavn for både dig og dit firma og for de øvrige deltagere.

Venligst skriv til mlg@cad-q.dk hvis du ønsker at deltage, og hvilke emner du nu og i fremtiden kunne tænke dig at vi tager op i plenum.

Vi glæder os til at se dig.

Cad-Q