Sense Communication

Der er hjælp forude! Ekspertkommunikation.dk går i luften

Nyhed   •   Dec 03, 2013 10:55 CET

Kommunikation er en kompleks affære! Kravene til kommunikation og en mere og mere professionelt kommunikerende organisation stiger løbende. Nye kommunikationskanaler dukker op, og nye som ældre medarbejdere skal udvikle deres kommunikative kompetencer og kvalifikationer i en organisation, hvor dialog og relationer er med til at skabe motivation, engagement og produktivitet.

I Ekspertkommunikation.dk har vi organiseret os, så vi afspejler virkeligheden. Vi er fire seniorrådgivere med stor erfaring fra mange forskellige kommunikationsdiscipliner. Sammen udgør vi et kompetent og engageret team, der kan dække hele organisationens behov for kommunikativ kvalificering af både medarbejdere og ledelse. Vi rådgiver om ekstern og intern kommunikation, klæder topchefen på til den store internationale præsentation og hjælper HR-afdelingen med at løse konflikter. Vi underviser medarbejderne i at skrive korrekt, forståeligt og flydende dansk og afholder workshops om forandringskommunikation.

De fire stiftere af Ekspertkommunikation.dk er:

Claus Johnsen, uddannet journalist, har mere end 18 års erfaring som kommunikationsrådgiver og underviser i kommunikation, medier og retorik. Claus er en erfaren underviser og rådgiver i både offentlige og private organisationer samt for top- og mellemledere. Derudover har han en fortid som bureaupartner i kommunikationsbranchen.

Karen Hoby Skanning er uddannet cand. mag. i Engelsk og Kommunikation og har i mere end 20 år trænet ledere i interkulturel kommunikation og engelsk som professionelt organisationssprog. Karen har tidligere haft ansvar for kommunikation og branding i en stor dansk virksomhed med globale aktiviteter og arbejder i dag som selvstændig rådgiver. Karen er ekstern lektor og foredragsholder.

Jakob D. Lund er uddannet cand. mag. i Dansk og Medievidenskab med en suppleringsuddannelse fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Jakob har været ansat på et kommunikationsbureau i en årrække og arbejder i dag som kommunikationskonsulent, journalist og forfatter i egen virksomhed.

Inge Schoug Larsen er uddannet cand. psych. med speciale i organisations- og udviklingspsykologi og har i mange år arbejdet med udvikling af kommunikation og samarbejde, uddannelse, coaching og ledelse. Inge fungerer bl.a. som selvstændig konsulent, forfatter og foredragsholder.

Måske er der kun behov for én rådgivers kompetencer, måske skal flere af os i spil i forhold til en konkret opgave. Det finder vi ud af sammen. Derefter sammensætter vi det kursus- eller rådgivningsforløb, der giver den største værdi for jer.

Du kan se vores kursustilbud her eller downloade vores katalog her.

For mere information, kontakt Claus Johnsen, tlf. 26 72 80 64