FREJA Transport & Logistics A/S

Digital omstilling i logistikbranchen - og i FREJA

Nyhed   •   Nov 24, 2016 14:00 CET

SmartLog er Danmarks førende netværk inden for smarte og intelligente logistikløsninger - et forum for vidensdeling og vidensudveksling mellem nordjyske virksomheder og vidensinstitutioner.

Idet transport- og logistikbranchen er under markant udvikling, der er drevet af øgede teknologiske muligheder og større kundekrav i et konkurrencepræget marked, inviterer SmartLog til Logistikkens Dag 2016.

FREJA Transport & Logistics investerer i udviklingen inden for sin branche ved bl.a. at etablere forskningsprojekter, som muliggør bevidste valg på baggrund af datadrevet viden. På den baggrund er Kenneth Sandgaard, Business Development Manager hos FREJA, inviteret til at holde et oplæg på Logistikkens Dag.

I oplægget vil Kenneth Sandgaard give eksempler på FREJAs innovative løsninger samt de udfordringer og muligheder, der opleves ved en digital omstilling i logistikbranchen. Oplægget vil berøre, hvilke datakilder FREJA ser, hvordan informationen opsamles, hvordan informationen behandles, og hvordan informationen gøres tilgængelig.

Deltag på Logistikkens Dag 2016 i Aalborg, hvor du kan møde Kenneth Sandgaard fra FREJA Consulting samt høre meget mere om den teknologiske udvikling i transport- og logistikbranchen. Læs mere om arrangementet her: http://smartlog.nu/

Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte

Kenneth Sandgaard
Business Development Manager