Ribe Jernindustri A/S

Direktør Michael Boel Olesen overrækker Akademikerprisen 2016

Nyhed   •   Nov 09, 2016 12:59 CET

Når Direktør Michael Boel Olesen i aften overrækker Akademikerprisen til en af de fire nominerede virksomheder, er der gået et år siden Ribe Jernindustri vandt prisen i et felt af stærke kandidater.

Ribe Jernindustri modtog prisen for: "... sit globale udsyn, sit mod til at tænke nyt og ikke mindst for at have skabt succes i virksomheden på grund af akademisk arbejdskraft", sagde Allan Luplau, bestyrelsesformand i Akademikernes A-Kasse under overrækkelsen.

I Ribe er vi i den grad stolte af, at vi var med i feltet over nominerede virksomheder, og vi er endnu mere stolte af, at vi kunne tage fra København som vindere af den første Akademikerpris. Den positive opmærksomhed, som prisen gav os, gjorde godt blandt alle medarbejdere, og bestyrkede os endnu mere i, at strategien med at blande "håndens intelligens" med akademisk viden var den helt rigtige.

Vi håber, at aftenens modtager af prisen vil opleve samme motivationsboost, og samtidig inspirere flere virksomheder til at ansætte akademisk uddannet medarbejdere.