DLG

DLG stabiliserer image

Nyhed   •   Maj 25, 2014 22:35 CEST

Berlingske Business har netop offentliggjort deres årlige imageanalyse blandt Danmarks 140 største selskaber. DLG har i 2014 målingen stabiliseret sig på en plads som nr. 72 mod en plads som nr. 69 sidste år. DLG har på tre år rykket 28 pladser frem på imagelisten, efter at DLG sidste år rykkede 10 pladser frem.

Koncernchef i DLG Kristian Hundebøll siger: "De sidste tre år har vi rykket 28 pladser frem på Berlingske Business imageanalyse, hvilket vi selvfølgelig er tilfredse med. Det virker til, at vi nu har stabiliseret os på listen - og det er også kendetegnende for vores strategiske arbejde i år, der netop handler om, at vi konsoliderer os efter flere år med høj vækst - og i højere grad fokuserer på at udnytte synergierne i koncernen."

I alt 3.739 erhvervslederne har givet hinanden karakter i Berlingske Business og IFO - Instituttet for Opinionsanalyses imageundersøgelse. De har vurderet 140 selskaber på ni forskellige imageparametre: Ledelse, troværdighed, kvalitet, medarbejdere, kommunikation, konkurrenceevne, finansiel styrke, innovation og ansvarlighed.