DLG

DLG Tele først med Mobil Sikkerhed

Nyhed   •   Okt 01, 2012 10:49 CEST

Det bliver mere og mere almindeligt, at landmanden bruger smartphones ude i marken som en håndholdt computer og foretager bankoverførsler, målinger og tjekker kornpriser eller laver bestillinger via DLG Landbrug App. Den øgede afhængighed og brug af smartphones stiller krav til sikkerheden.

- DLG Tele har længe tilbudt sikkerhedsprogrammer til computeren i hjemmet, og nu er turen kommet til at sikre mobiltelefonen, siger underdirektør Anders Sørensen.
Derfor har DLG Tele som de første i landet indgået aftale med det førende danske sikkerhedsfirma MyMobileSecurity om at tilbyde sikkerhedsprogrammet DLG Mobil Sikkerhed. Det kan DLG Teles kunder nu benytte på deres smartphones.

DLG Mobil Sikkerhed sikrer din mobil mod virus ved dagligt at scanne den og advare mod falske apps og links. DLG Mobil Sikkerhed sikrer dig også mod kreditkort- og identitetstyveri, da du kan slette indholdet på din mobil i tilfælde af at den bliver stjålet eller tabt. Du kan også spore mobilen via GPS og aktivere en høj hyletone, hvis du skulle være uheldig at miste din mobil på bedriften eller få den stjålet. Med DLG Mobil Sikkerhed kan du også tage en sikkerhedskopi af dine kontakter, så du hurtigt kan genskabe din kontaktliste på en ny smartphone.

Ønsker du mere information omkring DLG Mobil Sikkerhed eller DLG Tele's Landbrugskoncept, kan du kontakte servicechefen eller servicegruppen i din lokale DLG-forretning. Du kan også læse mere om DLG Mobil Sikkerhed og bestille på http://www.dlgtele.dk/mobilsikkerhed/.