ProActive A/S

Egmont går i luften med opgraderet globalt intranet

Nyhed   •   Mar 06, 2012 11:08 CET

Egmont er Skandinaviens største mediekoncern med aktiviteter i mere end 30 lande indenfor magasiner, bøger, biografer, film, tv, tegneserier, skolebøger, communities, spil og –konsoller. Med over 6.500 medarbejdere er det selvsagt essentielt med et velfungerende intranet til effektiv kommunikation, vidensdeling og samarbejde på tværs af divisioner og landegrænser.

Social vidensdeling og interaktiv kommunikation

Målet med opgraderingen af det globale intranet, som hedder Insight, er at skabe bedre rammer for den interne kommunikation og vidensdeling ved udnytte de mange nye funktionaliteter i SharePoint 2010 for at samarbejde, kommunikere og dele viden på en mere moderne, interaktiv og social facon. Samtidig var det vitalt at bevare de bærende elementer fra den tidligere MOSS 2007 intranetplatform.

Platform for forretningsapplikationer

Udover at være platform for koncernens interne kommunikation og vidensdeling er SharePoint 2010 også platform for en række øvrige forretningsapplikationer og samarbejdsløsninger, herunder applikationer til projektsamarbejde, dokumenthåndtering, ideudviking og innovation (Idea Management) og meget mere.

For nærmere information kontakt venligst Martin Sams på telefon 72 40 33 34.