Enabling

Enabling ansætter flere skarpe SharePoint-konsulenter

Nyhed   •   Nov 21, 2011 08:47 CET

Enablings mål er at blive anerkendt som markedets mest værdiskabende og performende IT-konsulenthus, der med forretningsforståelse og best-in-class-konsulenter leverer de rigtige løsninger og er en væsentlig hjørnesten i kundernes fundament for fortsat succes.

Derfor har Enabling senest ansat Eigil Mølgaard som Managing Consultant for Enablings Enterprise Technologies team. Eigil har de seneste 5 år været Senior Consultant i Microsoft Consulting, hvor han har været rådgiver, arkitekt og udførende konsulent på nogle af Danmarks mest omfattende SharePoint- installationer. Eigil har også et godt kendskab til Office 365.

Eigil er rådgiver og seniorkonsulent for Enablings kunder og bidrager samtidigt til Enablings best-practices og kvalitetssikring inden for SharePoint og andre Microsoft teknologier.

Kontakt Regional Director Jakob Appel på jakob.appel@enabling.dk eller på tlf. 26 17 18 58 og hør hvordan du kan gøre brug af Enablings kompetencer i din organisation.