Biltorvet

Forår og ​Sommer er lig med cabriolet og Biltorvet har svaret

Nyhed   •   Feb 26, 2016 10:53 CET

Solen skinner, og det bliver varmere i vejret. Det er forår, og sommeren er på vej. Det er den tid på året, hvor man gerne vil ud. Ud og mærke solens varme, og vinden der blæser i håret. En af de fedeste måder at gøre det på er i en cabriolet, og man behøver ikke blive ruineret, hvis man gerne vil investere i en bil uden tag.

På biltorvet.dk, der er Danmarks største portal for nyere brugte biler, er der mere end 40.000 biler til salg, hvor man kan vælge imellem cirka 800 forskellige brugte og nye cabrioleter, og der er noget for en hver smag og pengepung. Hvis man har den helt store pengepung fremme, kan man eksempelvis nyde det gode vejr i en Porsche 911 Targa til 2.499.900 kroner, men er midlerne begrænset, så kan man i den anden ende af prisskalaen købe en Renault Megané Cabriolet til blot 25.000. Måske ikke helt samme køreoplevelse, men man får mulighed for at nyde følelsen af vinden, der blæser i håret.

”Vi er ejet af de danske bilforhandlere, og derfor har vi også et stort udvalg af de biler, som er til salg hos netop dem. Det betyder, at vi kan tilbyde et kæmpe udvalg af eksempelvis cabrioleter i en hver prisklasse. Så hvis man er på udkig efter en cabriolet, eller en hvilken som helst anden bil, så er biltorvet.dk et rigtig godt sted at lede,” siger Claus Nyboe, der er direktør i Biltorvet A/S.