Danske Bank A/S

Fortsat bedst til digital koncern-kommunikation

Nyhed   •   Jun 20, 2013 13:48 CEST

Danske Bank har igen i år fået førstepladsen i Bysteds årlige ranking af de største danske børsnoterede virksomheders online koncern-kommunikation.

Heller ikke i år var det muligt for konkurrenterne at vælte Danske Bank af pinden i Bysteds årlige ranking af danske virksomheders online koncern-kommunikation. Og det er til trods for,  at Bysted faktisk har ændret væsentligt på deres kriterier for undersøgelsen.
Bysted skriver i deres materiale:

”… selv om banken nu har redesignet sit website og migreret indhold, så bibeholder banken stadig et meget højt niveau i sin kommunikation med sine interessenter. Faktisk bidrager det nye design og omstruktureringen af sitet i høj grad til, at det nu er til at finde rundt i den store informationsrigdom på sitet og samtidig få en god oplevelse.”

Af specifikke områder vi gør det særligt godt på, fremhæver Bysted bankens kommunikation om CR (Corporate Responsibility) samt vores aktiviteter på udvalgte sociale medier.

Mere om undersøgelsen

Bysted, som er et af Danmarks største kommunikationsvirksomheder, ranker årligt de største danske børsnoterede virksomheders digitale koncern-kommunikation. Analysen fokuserer på virksomhedernes investor-rettede kommunikation samt deres evne til at servicere kapitalmarkedet bedst muligt; i forhold til hvilke informationer virksomheden stiller til rådighed og hvordan.  Derudover har undersøgelsen fokus på funktionalitet, interaktions- og dialogmuligheder.