STARK

Fuld fart på fødselsdagen hos STARK

Nyhed   •   Aug 22, 2012 09:33 CEST

STARK fejrer 8 års fødselsdag. Det sker med aktiviteter og stærke tilbud til alle, der gerne vil bygge bedre.

I dag er STARK af et landsdækkende fællesskab med i alt 95 byggemarkeder. Lige nu holder STARK fødselsdag. Det betyder ekstra gode priser og masser af spændende byggeaktiviteter hos STARK.

Hos STARK har det i alle 8 år været den gode kvalitet i både materialer og rådgivning, som har gjort byggemarkederne til noget særligt. STARK er håndværkernes foretrukne leverandør. Erfaringerne fra den professionelle verden gør samtidig STARK til den bedste sparringspartner for private med små og store projekter i og omkring deres bolig.

Stærke tilbud og arrangementer for enhver
Til fødselsdagen er der masser af stærke tilbud. Men du får mere end det, når STARK holder fødselsdag. Fødselsdagen bliver skudt i gang med en fødselsdagsavis fyldt med tilbud. Avisen vil være gældende fra torsdag den 23. august. To dage senere afholdes Bygge-Lørdag.

Når dørene åbnes til Bygge-Lørdag får de første 50 kunder en STARK køletaske eller et termokrus. Dertil kan alle der kommer forbi også få en snak med den lokale håndværker.

Håndværkeren kan hjælpe dig med tips og tricks til små opgaver. Har du forestående projekter, så vil håndværkeren også kunne komme med forslag, og der kan tages en snak om et tilbud.

8 år med kvalitet til byggeriet
Da STARK blev etableret, var det med et ønske om gøre hverdagen så nem og effektiv som muligt for både professionelle og private. I de 8 år der er gået, har det ønske og mål ikke ændret sig. Det er stadig STARKs ønske og opgave at være den mest professionelle leverandør af byggematerialer og serviceydelse. Det er meget vigtigt for STARK at optimere hverdagen for kunderne. Derfor går medarbejderne gerne en ekstra mil for kunden.

Den professionelle tilgang ses i de initiativer STARK har taget, og i omfanget af services, som er blevet introduceret i løbet af de seneste 8 år. Herunder blandt andet en landsdækkende kontoaftale og leveringsservice, der begge effektiviserer hverdagen for byens håndværkere og giver et bedre overblik for selvbyggeren.