Hellers

Hellers har indgået samarbejde med Raymarine om salg, service og support af Raymarine’s produkter.

Nyhed   •   Feb 07, 2011 22:15 CET

Hellers er udnævnt til autoriseret ”Dealer, Installer and Service Center” og vil fremover stå for support af Raymarine kunder. Hellers har gennem årene oparbejdet et indgående kendskab til de produkter Raymarine leverer i Danmark. Dette vil fremover være en hjælp til alle kunder, der måtte have ønske om support i Raymarine produkter. Hellers har service værksted i forbindelse med forretningsfaciliteterne i Kastrup. Serviceværkstedet bliver til dagligt ledet af Serviceteknikker Michael Iversen. Med sit tidligere virke i forsvarets samt Simrad’s kundeservice i Danmark, vil Michael Iversen være en stor hjælp for kunder med ønsker om stort og småt når det gælder skibselektroniske og navigations tekniske ønsker. På salgssiden for Raymarine vil der udover Michael Iversen også være både Gordon Skinner og Peter Mikkelsen, der begge har arbejdet med produkterne over en lang årrække. Hellers vil i anledning af samarbejdsaftalen præsentere nogle rigtigt gode Raymarine tilbud, på årets bådmesser i ”Fredericia Boat Show” og i København på ”Både i Bella”.