Fors A/S

Kloakarbejde i Holbæk fra 23. maj til 3. juni

Nyhed   •   Maj 17, 2016 19:23 CEST

Vi ordner vores gamle spildevandsledning i det centrale Holbæk og det kan give lugtgener og støj fra slamsuger i dagtimerne fra mandag den 23. maj og frem til ca.3 juni.

Vi bruger en metode, der hedder "strømpeforing" og det foregår ved at vi blæser en slags ballon ned i røret og hærder den bagefter. Det er både den billigste og mindst generende måde at renovere på, fordi den ikke kræver, at vi graver ud til et nyt rør. Men til gengæld kan det lugte lidt af varmt plast.

Hvor arbejder vi?
Vi skal lægge strømper fra Valdemar Sejrsvej ved Shell og helt ned til Labæk. På vejen krydser vi Ahlgade og bevæger os under Studiestræde og Kirkestræde, Så det er stort set hele det centrale Holbæk, der kan blive berørt af renoveringsopgaven.

Hvorfor gør vi det nu?

Det er på høje tid, at vi får ordnet den gamle spildevandsledning, den er utæt og ved at styrte sammen flere steder. Vi håber på godt vejr i hele perioden, så vi undgår at arbejdet trækker ud.