Taastrup Teater

Koncert med Old Man

Nyhed   •   Aug 26, 2015 11:49 CEST

’Old Man’ er et Blues/Rock’n’Roll band, med rødderne solidt plantet i de gamle værdier der begår sig på ægte, nærværende musik med masser af tråd. Ud over det eksperimenteres der også med andre genrer, som Folk og Funk. Bandet blev i sin tid dannet på Sejergaardens Musikefterskole under navnet ’Deep Fried Coconut’, og efter utallige koncerter og 2 nye medlemmer fremstår de i dag som ’Old Man’. Bandet har adskillige nedslidte dansegulve på samvittigheden, efter at have spillet op til fest i det ganske land, og nu er turen kommet til Taastrup Teater. Det bliver en tur ’Down Memory Lane’, krydret med helt nye numre aldrig før spillet for et publikum. Så glæd dig til en ”Rock & Rul” koncert præcis som den skal være, leveret af en flok talentfulde, dedikerede og ikke mindst velspillende unge musikere på Taastrup Teater.
Et af bandmedlemmerne er Magnus Rossen fra Høje-Taastrup som mange nok har haft fornøjelsen af at opleve i Ungdomsskolens musicals.

Taastrup Teater bidrager til at koncerten bliver en helt særlig koncertoplevelse med unik iscenesættelse og arbejdet med lyd- og lysdesign.

Fakta:

Koncert: Old Man