DLG

Næsgaard Tid nu til mobil og tablets

Nyhed   •   Okt 31, 2012 09:16 CET

Registreringsprogrammet Næsgaard Tid fra Datalogisk kan nu benyttes på alle typer af mobile løsninger. Dermed bliver Næsgaard Tid den mest alsidige løsning til at registrere tid og aktiviteter for planteavlere på det danske marked.

Lige meget hvor man er, og hvilken smartphone man har, så er det nu muligt at registrere, hvad der er brugt tid på. Det kan være traktortimer, hvilke marker der er sået, eller hos hvilken kunde der er pløjet.

Næsgaard Mobile Tid - uanset hvad du laver
Datalogisk lancerede i foråret sit første værktøj for planteavlere til brug på alletyper af mobiler og tablets. Da var udgangspunktet at registrere behandlinger i marken. Med det nye Tid-program bliver det nu muligt at registrere alle aktiviteter på bedriften, uanset om det er i marken, maskinhuset eller stalden, og det hele kan gøres på mobilen - uanset mærke.

- Vi ved, at der på mange landbrug bruges mobiltelefoner af mange forskellige fabrikater. Derfor har vi bestræbt os på at lave en løsning, som tilgodeser alle, fortæller salgskonsulent Per Andersen, Datalogisk.

Ikke kun tid
Én ting er registrering af tid og aktiviteter, men hvor lang tid var det lige, der blev brugt i stalden i sidste uge, hvor mange timer var det lige, der blev høstet for naboen i august? Det kan Næsgaard Mobile Tid også give svaret på. Selv når man står i marken.