Nørrebro Teater

Nørrebro Teaters nyhedsbrev

Nyhed   •   Maj 13, 2014 11:59 CEST

Hver måned udsender Nørrebro Teater nyhedsbrev til ca. 20.000 modtagere. Her kan du se den seneste version.

KOM OG GRIN MED OS! | VIND BILLETTER TIL LATE NIGHT LØRDAG | SIDSTE CHANCE...

Kære modtager af Nørrebro Teaters nyhedsbrev

Hele tretten forskellige sceniske sjovheder venter på dig i næste sæson her på Nørrebro Teater og Frederiksbergscenen! Tretten forskellige forestillinger, der alle har humor og nutiden til fælles - men på vidt forskellige måder - så alle kan finde noget at grine af!

Den moderne komedie kan rigtig meget. Den er en ventil, der giver os mulighed for at grine af det, vi lige så godt kunne græde af. Så kom og grin med os, når vi sender temaer som arbejdsliv, seksualitet og idéen om den romantiske kærlighed gennem komediemaskineriet! Kom og grin af pæne piger, rigtige mænd og alle os, der ikke kan finde ud af at være nogen af delene. Og af ægteskaber, skilsmisser og ulige uger. Og af en verden hvor alle vil ses uden helt at vide hvorfor. Og vær med når vi igen i år placerer en tikkende latterbombe under absurditeterne i det djøfiserede bureaukrati i toppen af danske virksomheder.

Få et overblik over alle forestillingerne på Nørrebro Teater og Frederiksbergscenen - klik her

Vi ses i teatret!

Se hele nyhedsbrevet fra mandag d. 12. maj 2014 - klik her