Euroflorist Danmark

Nye og mere moderne begravelsesblomster hos Euroflorist

Nyhed   •   Aug 23, 2013 09:42 CEST

Begravelsesblomster er noget man først begynder at overveje valget af når det er relevant. Det er en vigtig del af den proces det er at tage afsked med en man kender. De fleste der bestiller begravelsesblomster vil finde nogle blomster der både udtrykker deres egne følelser og samtidig afspegler den afdødes personlighed. Det skal helt enkelt føles rigtig.

I sorgens stund hjælper det at der er tjenester som forenkler tilværelsen. Derfor tilbyder Euroflorist muligheden at bestille begravelsesblomster på nettet og få dem leveret direkte til kirken. Du kan altså vælge dine blomster i ro og mag derhjemme foran computeren og derefter tager Euroflorists formidlingstjeneste og alle vores florister sig af resten. Vores professionelle florister binder båredekorationer, bårebuketter eller kranse efter dine ønsker og leverer det i god tid til kirken.

For at forenkle processen endnu mere lancerer Euroflorist nu også en helt ny kollektion med begravelsesblomster. Der er mange nye båredekorationer, bårebuketter og kranse i mange forskellige former og farver. Dette giver flere valgmuligheder og sikrer at alle kan finde præcis det arrangement som de synes passer til anledningen. Vi tilbyder både de klassiske begravelsesblomster i lyse farver, men også mere moderne og mere farverige arrangementer.

Om Euroflorist

Euroflorist er førende på blomsterformidlingsmarkedet i Europa. Vi har et netværk af professionelle florister i 12 europæiske lande. Tilsammen hjælper vi dig med at sende blomster hvorhen du vil. Ligegyldig om det er til den anden side af byen, ude på landet eller et andet sted i verden.

Euroflorist har en lang og gedigen erfaring med at formidle hilsner med blomster. Firmaet blev grundlagt i 1982 i Malmø og blev etableret i Danmark i 1993.