Scanbox Entertainment Danmark

Nyheder på BLU-RAY, DVD og DIGITALT fra Scanbox Entertainment i november

Nyhed   •   Okt 31, 2016 14:04 CET

I november måned kan du søge ly fra det triste gråvejr med en masse god underholdning fra Scanbox.
Der er noget for enhver smag, hvad enten du er til action- , drama- , thriller- eller animationsfilm.
Du kan blandt andet se animationsfilmen FORTÆLLINGEN OM MUSEN GAMBA som handler om den eventyrlystne mus Gamba, der tager ud på en rejse for at forsvare en landsby mod nogle onde væsler. Du kan også opleve Gael García Bernal og Jeffrey Dean Morgan i den høj-aktuelle spændingsfilm DESIERTO – BORDER SNIPER, der følger en gruppe flygtninge på den farlige grænse mellem USA og Mexico. Keanu Reeves spiller den dygtige forsvarsadvokat der er blevet hyret til at få frikendt en ung mand for at have myrdet sin far, i det medrivende drama THE WHOLE TRUTH. Sidst men ikke mindst er der godt nyt til alle Steven Seagal fans! Den hæsblæsende actionfilm CODE OF HONOR udkommer nemlig sidst i november. Her spiller Seagal en pensioneret oberst der er på en selvtægts mission for at udrydde de kriminelle, der hærger hans by. Til stor frustration for de højere ordensmagter, der ihærdigt prøver at retsforfølge obersten.

_____________________________________________________________________________________________

FORTÆLLINGEN OM MUSEN GAMBA

Gamba, en modig og eventyrlysten bymus, beslutter sig for at tage på et eventyr for at se havet med sin ven Mampuku. Undervejs møder han Chuta, der har brug for hjælp til at forsvare sin landsby mod et angreb fra en flok væsler, ledet af den onde Noroi. Gamba må derfor lære at forsvare sig selv og samarbejde for at beskytte sine venner.

Instruktør: Tomohiro Kawamura, Yoshihiro Komori
Genre: Animation
Spilletid: 93 min

Tilladt fra 7 år

FORTÆLLINGEN OM MUSEN GAMBA udkommer på DVD, BLU-RAY og DIGITALT torsdag d. 3. november 2016.

DESIERTO – BORDER SNIPER

DESIERTO – BORDER SNIPER er en hæsblæsende spændings-thriller med Gael García Bernal (The Motorcycle Diaries og Y Tu Mamá También) og Jeffrey Dean Morgan (Watchmen) i hovedrollerne. Det, der starter ud som en håbefuld rejse mod et bedre liv, bliver langsomt til en nervepirrende og fundamental kamp for overlevelse, da en sindsforstyrret, riffelbærende skurk jagter en gruppe ubevæbnede mænd og kvinder gennem den farlige grænse mellem USA og Mexico. I det barske og ufremkommelige ørkenterræn er oddsene utvivlsomt imod dem, og snart må flygtningene indse at chancen for at skjule sig fra den nådesløse morder er tæt på umulig.

Instruktør: Jonás Cuarón
Medvirkende: Gael Garcia Bernal, Jeffrey Morgan, Alondra Hidalgo, Diego Cataño
Genre: Drama
Spilletid: 94 min

Tilladt fra 15 år

DESIERTO – BORDER SNIPER udkommer på DVD, BLU-RAY og DIGITALT torsdag d. 10. november 2016.

THE WHOLE TRUTH

En forsvarsadvokat arbejder på at få sin unge klient frikendt for at have myrdet dennes velhavende far. Men de slående beviser peger alle i den unge mands retning; en kniv med hans fingeraftryk og noget der ligner en tilståelse. Oven i det har klienten ikke sagt et ord siden forbrydelsen fandt sted. THE WHOLE TRUTH er et spændende og medrivende drama fra den Oscar-nominerede instruktør Courtney Hunt (FROZEN RIVER)

Instruktør: Courtney Hunt
Medvirkende: Keanu Reeves, Renée Zellweger, Gugu Mbatha-Raw, James Belushi
Genre: Drama, Thriller
Spilletid: 93 min

Tilladt fra 15 år

THE WHOLE TRUTH udkommer på DVD, BLU-RAY og DIGITALT torsdag d. 24. november 2016.

CODE OF HONOR

Oberst Robert Sikes (Steven Seagal) er på en mission for at udrydde de kriminelle som hærger hans by. Han går målrettet efter gadebander, mafiaen og korrupte politikere indtil hans mission er fuldført. Men Robert Sikes’ en-mands-tæskehold bliver for meget for byens autoriteter, og hans tidligere lærling, William Porter, går derfor sammen med det lokale politi for at retsforfølge Robert og forhindre ham i at udføre mere af sin hårdtslående selvtægt.

Instruktør: Michael Winnick
Medvirkende: Steven Seagal, Craig Sheffer, James Russo, Louis Mandylor
Genre: Action
Spilletid: 106 min

Tilladt fra 15 år

CODE OF HONOR udkommer på DVD, BLU-RAY og DIGITALT torsdag d. 24. november 2016.
Trailer og billeder finder du her

Ønskes anmelder- eller udlodningseksemplarer så kontakt venligst PR- og Marketingkoordinator Katrine Konyher på Katrinek@scanbox.com eller +45 41 29 93 19

Login til pressesite (film/presse)