API Maintenance Systems

Nyt kontor i Atlanta understøtter global ekspansion

Nyhed   •   Aug 06, 2015 14:36 CEST

API Maintenance Systems fortsætter global ekspansion og åbner nyt kontor i Atlanta, USA. Det nye kontor skal hjælpe til med at videreføre API’s globale ekspansion på tværs af USA og Canada samt støtte vores nuværende kunder i især fødevare- og pharma industrien samt logistik, fremstillings- og procesindustrien.

Michael Ries, administrerende direktør for API Maintenance Systems, udtaler: “Med åbningen af vores nye amerikanske kontor og udnævnelsen af Country Manager Sascha Weis og Salgschef Peter Schwoerer, er ekspansionen et meget vigtigt skridt for API’s videre færd på det amerikanske marked. Vi kan vinde yderligere markedsandele i de kommende år på grund af vores globale profil, store internationale referenceliste samt API PRO’s brede funktionaliteter”.

API PRO er meget hurtigt at implementere og kan skræddersys specifikke behov i enhver organisations. API PRO vedligeholds software er designet til at håndtere flere fabrikker i flere lande og har en unik fleksibilitet, hvilket gør vores tilstedeværelse i USA endnu mere relevant som et globalt og et mere fleksibelt alternativ til konkurrerende vedligeholds løsninger.

“API Maintenance Systems udvider sin globale tilstedeværelse for både nuværende og kommende kunder og vi ser frem til at betjene det amerikanske marked fra vores nye Atlanta kontor”, afslutter Michael Ries.

Kontakt::

API Maintenance Systems US, Inc.
3630 Peachtree Road NE Suite 920
Atlanta, GA 30326