Seo-service

Pandora ringe til hende den særlige

Nyhed   •   Jul 02, 2019 12:58 CEST

Mangler du inspiration til studentergaven, fødselsdagsgaven eller vil du blot finde noget for at glæde en, som du holder af? Smykker er altid et sikkert valg, fordi der kan skabes egen historie og minder med netop det enkelte smykker. Det har en helt anden betydning end andre gaver. Læs mere her om det flotte udvalg af pandora ringe.

Pandora ringe

Virksomheden Pandora er i dag kendt over store dele af verden og bæres hverdag af tusindvis af kvinder. Det er der god grund til. Deres unikke og inspirerende tilgang design er med til at skabe et imponerende univers og imperie. På samme tid arbejder de med at skabe noget til enhver smag. De vil ikke lade sig begrænse, men i stedet designe smykker til alle kvinder. Unge som ældre. I deres sortimentet vil der altid være noget for enhver smag.

Specielt pandora ringe har været udbredt og er fortsat en stor succes. De er fremstillet af kvalitetshøje materialer, som giver et elegant udtryk. Materialerne, som anvendes, er sterlingsølv eller 14 karats guld. Dertil vil der være at finde forskellige sten, som pryder de flotte pandora ringe.

Starten på en ære

Pandora startede helt tilbage i 1982 som en lille juvelforretning. Der var ikke noget stort eller verdensomspændende ved den lille forretning, som var drevet af et ægtepar. Parret blev dog mere og mere opmærksom på, at der var penge og efterspørgsel i import af diverse forskellige smykker. Selv var de meget inspireret af Thailand og deres tiltag til smykkefaget.

Efter start af import så blev der pludselig en voldsom efterspørgsel på deres smykker fra kvinderne. De voksede sig langsomt større og større. Det var her det store Pandora imperie voksede fra og blev til det univers, som det er i dag. Mange kender blandt Pandora for følgende:

• Pandora charms
  • Pandora ringe
  • Pandora halskæde

Tilbage i år 2000 lancerede Pandora deres populære charms. Det var et helt nyt koncept fra deres side, som blev en kæmpe succes. Kvinder kunne pludselig selv designe og sammensætte deres eget smykke. Det vandt stor charme og kærlighed hos unge såvel som ældre, der samlede charms til jul og fødselsdage.