Coromatic A/S

Resultatorienteret projektsælger til Coromatic A/S

Nyhed   •   Dec 28, 2011 21:51 CET

Vi søger en erfaren salgsingeniør med base på Sjælland til projektsalg af komplette serverrumsløsninger og med dokumenterede salgsresultater i bagagen.

Se denne intro-videoen der præsenterer hvad det er Coromatic gør for virksomheder:

Præg udviklingen i et marked i vækst
Da vi beskæftiger os med salg, projektering og installation af komplette serverrumsløsninger samt UPS- og DC-anlæg, generatorer, køleanlæg, brandslukning mv. og er som en del af Coromatic Group i en spændende udvikling med en ambitiøs målsætning.

Vi lægger stor vægt på værdierne pålidelighed, engagement og professionalisme og arbejder efter principperne i den lærende organisation. Du skal derfor være bekendt med værdibaseret salg og partnerskab med vores kunder, hvor målet er at skabe tryghed omkring driftssikkerheden i de løsninger, vi tilbyder.

Dine opgaver
• Rådgivning og teknisk salg af serverrums- og nødstrømsløsninger

• I samarbejde med kunden og dit team at sikre kunden den løsning, der bedst lever op til hans forretningsmæssige behov

• Tilbudsberegning og kundepleje

• Opsøgende salg på Sjælland

• Kontraktforhandling

• Kundearrangementer m.m.

Din baggrund og personlighed
Du har en uddannelse og erfaring med relevans til stillingen f.eks. som elinstallatør, køleingeniør, maskinmester eller lignende, og du har erfaring med projektsalg af løsninger inden for serverrumsløsninger, nødstrømsanlæg, elinstallationer, generatorer eller køleanlæg. Du behersker engelsk i både skrift og tale.

Din person er:
• Åben, imødekommende og aktiv

• Tillidvækkende

• Bredt formidlende

• Struktureret og serviceminded

• Fokuseret på at lukke en handel

• Boende på Sjælland.

Ansøgning
Hvis du vil vide mere om jobbet kan du kontakte salgsdirektør Michael Petersen på mobil nr. 6122 3230. Send din ansøgning hurtigst muligt til Coromatic A/S, Agerhatten 5, 5220 Odense SØ, att.: Michael Petersen eller påmwp@coromatic.dk. Vi forestiller os, du får tiltrædelse 1. februar 2012 – men vi venter gerne på den rette.

Mere om Coromatic Group
Coromatic Group er en Skandinavisk virksomhedsgruppe som har en ledende position inden for IT-kontinuitet og sikker strømforsyning. Gruppen tilbyder både analyser, strategisk rådgivning og projektering af komplette serverrumsløsninger samt UPS og generatorforsyning. Foruden Coromatic A/S består gruppen af svenske Coromatic ABMetric Power Systems AB og Skandinaviska Kraftprodukter ABMetric AS i Norge, Coromatic OY i Finland samt  Scanpocon A/S i Danmark.

Totalt omsatte gruppen for DKK 680 millioner i 2011. Sammen har de syv søsterselskaber præsteret en årlig vækst på op til 25% de seneste fire år. Koncernen har 235 medarbejdere og hovedkontor i Bromma ved Stockholm.

Du får 25 kolleger hos Coromatic A/S. Mød dem her.

Læs mere om Coromatic Group på www.coromaticgroup.com.