Zealand Care

Seniorland fordobler salgstyrken for at imødekomme stigende efterspørgsel

Nyhed   •   Jan 15, 2016 10:00 CET

Fordoblingen af salgsstyrken sker for at dække det stigende behov fra kundernes side på hjælpemidler af denne slags.

Hos Seniorland, der er en del af servicevirksomheden Zealand Care, har man gennem det sidste års tid oplevet en markant stigning i efterspørgslen på el-scootere, el-kørestole og lignende hjælpemidler. Derfor har detailkæden valgt at øge fokus på salget:

- Gennem det sidste års tid har vi mærket en kraftig stigning i salget af vores elektriske hjælpemidler, dvs. el-scootere, el-kørestole og vores overdækkede el-scooter, som vi kalder en Minibil. Derfor har vi nu valgt at ansætte ekstra personale på Sjælland, Fyn og i Jylland. Det betyder også, at vores eksisterende sælgere kan fokusere mere på mindre geografiske områder og dermed bedre optimere deres dag, fortæller Seniorlandansvarlig Morten Larsen.

Allerede fra april måned vil det være muligt at møde de kørende salgs- og servicebiler, når Seniorland afholder 12 ”Scootertræf” over hele landet. Alt det og meget mere kan læses på www.seniorland.dk

Om Seniorland:

Seniorland er en detailkæde der sælger hjælpemidler til private med 4 butikker fordelt over hele landet. Udover butikkerne har Seniorland salgs- og servicebiler, der kører i hele Danmark samt en webshop www.seniorland.dk. Seniorland er en del af den danske virksomhed Zealand Care, som er en af Danmarks førende serviceudbydere inden for hjælpemidler, sundheds- og velfærdsteknologi.

Zealand Care er ejet af den hollandske koncern Louwman, og har i dag ca. 80 medarbejdere.

Læs mere om Zealand Care på www.Zealandcare.dk