Sense Communication

Skyd genvej til resultaterne - slib jeres medarbejderes kompetencer

Nyhed   •   Dec 03, 2013 10:28 CET

Jeg hørte denne dialog i en virksomhed forleden: Hvad sker der, hvis vi sender medarbejdere på kursus og de så forlader os bagefter? Og svaret var: Hvad sker der, hvis vi ikke sender dem på kursus – og de så bliver?

Det er jeres medarbejdere og deres evne til at udvikle sig – og dermed også virksomheden, der skaber resultaterne. Kravene til kommunikation og en mere og mere professionelt kommunikerende organisation stiger. Nye som ældre medarbejdere skal i dag udvikle deres kommunikative kompetencer og kvalifikationer i en organisation, hvor dialog og relationer er med til at skabe motivation, engagement og produktivitet.

Skyd genvej til resultaterne - slib jeres medarbejderes kompetencer

Vores kurser bidrager til at styrke virksomhedens strategi, ledelsen eller den enkelte leder. I får et kursus, som er målrettet og skræddersyet til virksomhedens ledere. Deltagerne får konkrete værktøjer til at benytte kommunikation som et aktivt ledelsesværktøj i forbindelse med væsentlige forretningsmæssige udfordringer og beslutninger.

Sense Communication har, med udgangspunkt i vores mere end 18 års erfaring med intern kommunikation og ledelsesudvikling, en række konkrete og skræddersyede kursustilbud.

Vi har blandt andet gennemført uddannelsesforløb for Microsoft, LEGO, Dell, DSB S-tog og Post Danmark.

Er I klar til vækst i 2014? Ellers se mere om vores kurser i ledelse og kommunikation her.

Kontakt Adm. direktør Claus Johnsen for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe jer med at nå jeres mål. Claus træffes på 26 72 80 64.