StroedeRalton A/S

Stor aftale med SAS EuroBonus

Nyhed   •   Nov 01, 2011 11:06 CET

Stor SAS-aftale er vundet af StroedeRalton. SAS har givet StroedeRalton til opgave at eksekvere kundedialogen med EuroBonus medlemmerne. Opgaven omfatter udsendelser af medlemskort samt fysiske kampagner, hvilket betyder en daglig produktion af kundedialog på seks forskellige sprog, til 3 millioner medlemmer på verdensplan. Hertil kommer digitale forsendelser af sikkerhedskoder. StroedeRalton vandt i hård konkurrence med andre store svenske og udenlandske virksomheder. Aftalen strækker sig til januar 2015, med mulighed for forlængelse.

Med mere end 50 millioner kundespecifikke e-mails om året og over 1 million fysiske genstande, stilles der store krav til teknologi, logistik og tidsplaner. SAS har været på udkig efter en leverandør, der kan matche SAS´ krav til teknologi, service og ekspertise.

- StroedeRalton har klart demonstreret, at de er stærke i kundedialog og har et stort overblik - det stor allerede klart på vores første møder, siger Ulf Berg, projektleder EuroBonus.