ALOTT

TEACH AND TRAVEL - KINA

Nyhed   •   Sep 08, 2010 16:23 CEST

Går du rundt med en lærer i maven, er du ikke blevet optaget på dit ønskestudie eller har du bare lyst til at prøve noget helt usædvanligt som f.eks at arbejde i Kina, så er dette sikkert noget for dig.

Programmet er et spændende koncept udviklet i et samarbejde mellem de kinesiske myndigheder, Teach & Travel China og en anerkendt sprogskole i Australien, for at afhjælpe den meget store mangel på engelsklærere. Programmet henvender sig til unge danskere med gode engelskkundskaber, som har lyst til at arbejde som engelskunderviser i Kina.

Programmet består af et 6 måneders ophold, der starter med 4 ugers TEFL (Teaching English as Foreign Language) oplæring i Beijing, før du begynder dit arbejde som engelsklærer.

Efter de første 6 måneder er du certificeret engelskunderviser, og kan med dit nyerhvervede certifikat tage ud i verden og undervise i engelsk i lande hvor engelsk ikke er hovedsprog.

Børnene du underviser kan være fra børnehave i fireårsalderen og helt op til voksne.

Er I to der gerne vil rejse sammen, er det også en mulighed, hvis I søger om det hjemmefra - husk at søge i god tid! Så vil vi gøre, hvad vi kan for at placere jer på samme skole eller i samme område.

Læs videre på www.alott.dk og kom endelig tilbage med spørgsmål, hvis der er noget du gerne vil have uddybet.