Uno Koncept A/S

Uno Koncept tilbyder elevplads

Nyhed   •   Nov 24, 2011 14:52 CET

Danmarks førende leverandør indenfor legeplads-, fitness- og aktivitetsudstyr tilbyder elevplads!

Til vores administration søger vi en engageret og struktureret administrationselev. Du kommer til at arbejde sammen med godt 15 dygtige kolleger, med udgangspunkt i vores administration på kontoret i Solrød.

Uno Koncept A/S er en 100 procent danskejet virksomhed, som udvælger, sælger, monterer og servicerer legeredskaber, parkudstyr og udendørs fitnessredskaber. Som navnet antyder, så stræber vi efter i ét og alt at levere enestående oplevelser og enestående service. Hos Uno Koncept ser vi vores kunder som de bedste ambassadører, man kan få. Derfor er vi aldrig bedre, end den sidste opgave vi har afleveret. For os er hvert projekt en enestående udfordring, og vi sætter alt ind på at sikre kunderne en god oplevelse - fra første kontakt til aflevering. Uno er markedsledende i Danmark. Samtidig er vores virksomhedskultur præget af ærekære medarbejdere, der går langt for at overholde indgåede aftaler og levere de forslag, produkter og løsninger, som kunderne efterspørger. Til tiden og til en god pris. Vi vil være kundens foretrukne valg. Uno er en Gazelle virksomhed, 2010 og 2011, og har i øvrigt en sund økonomi.

Vi tilbyder et job i en virksomhed, hvor du får god mulighed for at udvikle dig og lære en masse. Uno er præget af mange unge mennesker, og vi har mange aktiviteter, hvor du kan møde vores kunder og leverandører samt kolleger på tværs af afdelinger - f.eks. har vi en personaleforening, og vi holder jævnligt fredagsbar og arrangementer og vi har en sund frokostordning.

UDFORDRINGER
Du får en enestående mulighed for at kombinere teori og praksis, og du kommer rundt i alle administrative funktioner i Uno.
Jobbet er afvekslende, og i løbet af elevtiden får du bl.a. mulighed for at arbejde med følgende områder:

• Kundebetjening: mundtlig og skriftlig kommunikation med kunder, sagsstyring, indkøb og logistik

• Salg- og Marketing: web, intranet, messe aktivitet og kampagner

• Strukturering og planlægning af arbejdsopgaver, møder, projekter, m.v.

• IT-anvendelse: Office-pakken inkl. herunder Internet samt vores økonomisystem og relevante systemer

• Regnskab/økonomi: bogføring, afstemninger, rapportering/statistikker, løn, betalinger, analyser

• Administrative ad hoc opgaver

KVALIFIKATIONER
Du er færdig med HG/HHX/gymnasial uddannelse suppleret med et HGS forløb og har interesse for administration. Som person er du udadvendt og har let ved at komme i kontakt med andre mennesker. Du er frisk, lærenem, har gå-på-mod, er god
til at kommunikere (mundtligt og skriftligt) og har flair for tal.

KONTAKT OS
Er du interesseret og kunne du tænke dig at blive elev i Uno? Vi holder samtaler løbende med henblik på ansættelse hurtigst
muligt. Så send os din ansøgning online til elev@uno.dk. Du kan stille spørgsmål til os ved at skrive til elev@uno.dk. Sidste ansøgningsdag 15. december 2011.