Kongelig Dansk Yachtklub

Vil du have mere ud af at være medlem af KDY?

Nyhed   •   Mar 12, 2015 14:51 CET

Bliv frivillig i klubben - få gode oplevelser og bliv en del af et rart fællesskab.

Mange af klubbens aktiviteter er baseret på, at der er frivillige, der hjælper til. Det gælder kapsejladser, udvalgsarbejder, cruisingture etc. For os, der er en del af dette, er det ikke kun hårdt arbejde. Vi har en masse gode oplevelser sammen med andre i klubben, som er givende socialt og bidrager til at opbygge ens netværk, hvilket også har betydning i forhold til ens professionelle arbejde. Der er dejlige dagepå land og til vands, hvor vi har muligheden for at være sammen med andre glade sejlere.

KDY er som sagt afhængig af vores indsats, men værdsætter den også i høj grad. Alle, der giver en hånd til kapsejladser, er hvert år i januar inviteret til en hyggelig frokost.

Derfor – hvad enten du er Opti-forælder, sejlerskolemedlem eller blot alm. medlem af KDY og har tid og lyst til gode oplevelser i sejlermiljøet – så meld dig som frivillig hos Jane Walsøe, jwa@kdy.dk. Hvis du ved, hvad du gerne vil hjælpe med og hvis du har specielle/relevante kompetencer, må du meget gerne skrive dette i mailen.