NOVASOL - dansommer i Fjellerup flytter kontor

Flytning til nye lokaler skal styrke NOVASOL – dansommers position i Østjylland.

Torsdag d. 1. maj lukker NOVASOL – dansommer dørene op til deres nye kontor i Fjellerup. Medarbejderne har allerede været godt i gang med indretningen af de nye lokaler. ”Vi har længe haft behov for at få lidt mere plads til vores medarbejdere og gæster, og nu er det lykkedes os at erhverve nogle dejlige lyse lokaler med den helt perfekte beliggenhed i rundkørslen i Fjellerup,” siger servicebureauleder i Østjylland Karen Hansen.

Fjellerup-kontoret har årligt besøg af omkring 3500 familier, der holder ferie i området fra Grenå til Randers. Serviceringen af disse feriegæster foregår med udgangspunkt i kontoret i Fjellerup, som også er en del af NOVASOL - dansommer i Ebeltoft. ”På Fjellerup-kontoret har vi 4 fastansatte medarbejdere til at tage sig af det daglige arbejde. Derudover er der ansat omkring 30 servicemedarbejder til at tage sig af serviceringen af gæsterne i husene. Desuden samarbejder vi med en del firmaer, som tager sig af rengøringen af sommerhusene imellem lejemålene,” fortæller Karen Hansen.

Hos NOVASOL – dansommer er man rigtig glad for den nye placering i Fjellerup. Med flytningen til de nye lokaler i rundkørslen har sommerhusudlejeren store forventninger til et øget salg til de såkaldte ”strøgkunder”, der kommer ind direkte fra gaden. ”Og der vil helt sikkert også være flere gæster, som allerede er i området, og som får lyst til at kigge ind og hente kataloger og få gode råd til deres næste ferie,” siger Karen, og fortsætter ”medarbejderne er meget lokalt forankret og kender hver en hjørnesten på djurslands nordkyst. Det er et velfungerende team, som har været hos os i flere år. De står klar til at byde både nye og eksisterende gæster og sommerhusejere velkommen i deres nye flotte domicil,” slutter Karen Hansen

Har du lyst til at kigge forbi NOVASOL – dansommers nye lokaler, afholder kontoret en reception fredag d. 11. maj kl. 13-16, hvor de nye lokaler vises frem til samarbejdspartnere, gæster og husejere.

Kontorets nye adresse er Strandvejen 17, Fjellerup By, 8585 Glæsborg.

For yderligere information kan Karen Hansen, Servicebureauleder i Østjylland, kontaktes på 39 14 30 23 eller mobil 23 48 09 60.

• Arrangement

• kontor