DJ Huset kickstarter folks karriere som DJ

For mange er en karriere i musik blot en drøm, der kan virke for urealistisk at gennemføre. Branchen som DJ er ingen undtagelse. Der er mange om udbuddet og det kan virke umuligt at slå igennem. Indgangsbarrieren kan virke høj. Det kræver erfaring, det rette udstyr og en teknisk forståelse for hvordan man manipulerer et dansegulv. Så hvordan kommer man i gang? Nu er DJ Huset ude med den helt rette løsning til de mange håbefulde DJ entusiaster, der kan hjælpe med at kickstart folks karriere som DJ.

Hvem er DJ Huset?

DJ Huset er et nyt pust i det danske natteliv, der siden 2015 har leveret noget af det bedste grej for de DJ-interesserede. Selvom de er nye, så er de bestemt ikke uden erfaring. Alle hos DJ Huset har arbejdet med DJ’ing i lang tid, hvilket har været med til at skabe deres store ekspertise for branchen. Samtidig har det for dem skabt en dybere grundforståelse for de produkter, som de forhandler, eftersom mange fra deres team selv har stået som forbruger. Dette gør dem til de helt rette til at vejlede Danmarks fremtidige prominente DJ-navne.

Start i skolen

De fleste har nok på et eller andet tidspunkt drømt om, hvordan det ville være, at stå på en scene og få gulvets gæster til at hoppe og danse langt ud på natten. For de fleste ender dette dog ofte som en drøm. Karrieren som DJ kan nemlig være hård og konkurrencepræget. Det kræver ofte det rette udstyr, en masse erfaring med at lave fængende beats og en forståelse for selve branchen. Denne vidensbank kommer sjældent let. Men nu er DJ Huset i gang med at skole nattelivets fremtid.

Copenhagen DJ School er et DJ kursus, som DJ Huset har startet, for at undervise dem der brænder for musik og som ønsker at få succes i faget. Her kan du blive lært op i det dyre, tekniske udsyr og hvordan dette skal benyttes i praksis. Du vil lære hvordan du scratcher, mixer og beat juggler, samt hvordan du producerer et fængende beat, der kan få et gulv til at danse. Du kan få tips til, hvordan du kommer ind i den konkurrenceprægede branche, og hvordan du lander dit første gig. Alt dette kan du lære af den erfarne underviser, DJ Graded, der er 5 gange DMC mester i Danmark, hvilket er en af de sværeste discipliner inden for DJ’ing.

Kunden i centrum

DJ Huset tager mantraet om ’kunden i centrum’ til det næste niveau. Lige fra deres eventkalender, der bliver fyldt op med vilde DJ-arrangementer og kendte navne – til deres workshops, hvor man kan få personlig erfaring og måske forelske sig i noget af det tekniske udstyr i deres flotte showroom. De tilbyder noget til alle, uanset om du er helt grøn eller om du i forvejen er professionel DJ.

Hvis det derfor kribler i dine fingre, når du ser en mixer pult, så kan du med fordel besøge djhuset.dk. Her får du nemlig en god blanding af hands-on-erfaring, teoretisk nørderi og vejledning til det bedste DJ-udstyr til at kickstart din DJ karriere.

• dj-udstyr
  • dj