Robotbyggerens foretrukne 2D laserscanner

2D laser scannere fra Hokoyo anvendes til at måle afstanden mellem scanner og miljø. Scannerne kan detektere størrelse, lokation og bevægelsesretning, baseret på det pågældende emnes scannings data. 2D laser scannere er tilgængelige som identifikation version, med digital output og i en måle version med rå data output. Laser scannere passer til mange forskellige typer af applikationer, hvor især robotapplikationer såsom selvkørende robotter (AGV), servicerobotter og Automatiske Materiale Håndterings Systemer (AMHS), hvor omgivelser eller objekter skal detekteres. Scannerne kan detekterer afstande fra 4m og helt op til 80m.

Laserscannerer bliver anvendt i stadigt flere applikationer, hvor der er brug for pålidelige måledata. Scanneren anvendes ofte til detektering eller positionering af objekter inden for et større område eller hvis der skal indsamles måledata til at navigere efter. OEM Automatic Klitsø fører et bredt og dybt sortiment til mange forskellige typer applikationer og vores tekniske rådgivere står klar til at hjælpe dig med at finde lige præcis den laser scanner, der matcher dit behov.

• maskine
  • robotteknologi
  • sikkerhed
  • laser scanner
  • scanner
  • 2d laser scanner
  • agv
  • amhs

Vi markedsfører komponenter til industriautomation og tilbyder et produktsortiment som er unikt i både bredde og dybde. Dette giver mulighed kunden for at samle sine indkøb fra én leverandør. Vores mission er at finde de bedste og mest omkostningseffektive løsninger i samarbejde med producenter og kunder.

Allan Hansen

Produktchef Maskine 48106481