Ny Oras Safira armatur familie - en genfødt klassiker

- Med sit ry for holdbarhed og funktionalitet, har vores Safira armaturer været en velkendt navn blandt VVS installatører i over 30 år. Den re-designede udgave af Oras Safira er blevet opdateret uden, at gå på kompromis brugervenlighed, pris eller driftssikkerhed, siger Kasper Thomsen, landechef for Oras Armatur.

Safira tilbyder mange valgmuligheder til både badeværelse og køkken - nu i nyt design og et større udvalg.

Frisk design og velkendt kvalitet

Den ny Oras Safira serie tilbyder en bred vifte af armaturer til køkken, badeværelse og bryggers - det friske design passer perfekt ind i det moderne hjem.

- Installatøren får flere gode salgsargumenter. Uanset hvilke krav kunden har, så finder man den rigtige løsning i Safira serien. Der er en Safira til ethvert rum og behov, siger Kasper. Den nye Oras Safira er designet til at passe til enhver bruger og i alle hjem. Formsproget på armaturet er moderne og tidløs: En kantet tud med bløde afrundinger. Mindre sømme, færre kanter samt en jævnt buet overflade, gør Oras Safira til det perfekte eksempel på fremtidens armatur.

Flere muligheder

Oras Safira tilbyder en række løsninger og forskellige muligheder for, at øge komforten på alle tappesteder i hjemmet: Det nye sidebetjente håndvaskarmatur med svingtud, har et slankt og elegant udseende. Samtidig er det praktisk og behageligt at bruge. Der er også en hygiejnefordel ved armaturet – tuden forbliver ren og tør på grund af grebet på siden. Den ekstra højde på armaturet giver et stort arbejdsrum i vasken. Den traditionelle, topbetjente model har også fået en ekstra overhaling: Den fås nu i to størrelser: Standard og XL. Flere af modellerne fås ligeledes i en version med Oras Bidetta håndbruseren, som gør produktsortimentet ekstra bredt.

Øget komfort

Den nye Oras Safira bringer øget komfort til køkkenet. De forskellige udformninger af tuden og de nye varianter med greb på siden tilbyder fleksibilitet og komfort i køkkenet. De mindre sømme og overgange ved grebet, gør armaturerne nemme at rengøre.

Vælg rigtigt. Spar tid. Lev mere.

Oras Safira serien er det rigtige valg – med høj kvalitet, minimal vedligeholdelse og en model, der passer til ethvert rum og alle vaske, så er det ikke så svært. Oras Safira sparer tid ved at være let at betjene, har et moderne og tidløst design, der gør serien attraktiv at bruge gennem hele hjemmet. Og med et helt nyt, tidsbesparende installationssystem er valget ikke så svært – du får mere tid til, at gøre det der betyder mest for dig.

Oras 3S-Installation

Sammen med Oras Safira, introducerer Oras et nyt, unikt installationssystem som:

• Sparer tid og omkostninger: hurtigt at installere
  • Er sikkert at bruge, pålidelig Oras kvalitet
  • Er let at installere – gør det muligt, at installere flere armaturer på mindre tid
  • En installatørs arbejde foregår ofte i akavede stillinger og under svære omstændigheder. Det nye Oras 3S-Installation, gør dette til fortid ved, at tilbyde en helt ny løsning til monteringen af armaturet. En hurtig tre steps løsning, der inkluderer en innovativ bespændingsdel og en fleksible skruetrækker – så kan der monteres flere armaturer på mindre tid.

• nyhed
    • safira