FASHION WEEKEND med ny 107 d. 24.-25. marts

FASHION WEEKEND med ny 107 d. 24.-25. marts

Den nye Peugeot 107 er en ægte rap charmetrold, og netop derfor har Peugeot valgt at sætte godt med kulør på, når Peugeot-forhandlerne den 24.-25. marts slår dørene op for FASHION WEEKEND for at fejre Danmarkspremieren. Udover super introduktionspriser kan man få fingrene i en fræk 107 Rosemunde Limited Edition, Rosemunde-toppe og gavekort samt en helt specielt udviklet skobox til skoene i bilen.

Forkælelse og gode tilbud i topklasse

Når dørene slås op til FASHION WEEKEND, bydes der selvfølgelig på tørt og vådt til ganen, men derudover får alle tilmeldte på peugeot.dk en helt specielt designet skobox til skiftesko i bilen og muligheden for at deltage i skrabelodskonkurrencen om intet mindre end 2.000 Rosemunde-toppe og 10 stk. Rosemunde gavekort til en værdi af 2.000 kr. stykket.

Peugeot har sammensat et par forrygende tilbud, hvor man får mulighed for at købe den smarte citybil til en intropris, der starter på 79.990 kr., hvilket giver en besparelse på op til 10.000 kr. Og hvis man køber den nye 107 i Active eller Cool modeller, får man mindst 15.000 kr. for sin gamle bil.

Rap charmetrold, der rummer komfort, stil og en billig pris

Den nye lille Peugeot 107 er klar til at indtage de danske veje med stil.  Der er nemlig tale om en ægte rap charmetrold i nye klæder, der byder på masser af kørekomfort og ikke mindst et lavt brændstofforbrug, hvor man kan køre helt op til 23,3 km/l med en CO2-udledning på kun 99 g/km. En ny afrundet front med LED-kørelys og et mere aggressivt look får bilen til at fremstå charmerende, mens de 6 airbags er med til at holde sikkerheden i top.

Aldrig set før – 107 bliver klædt på af Rosemunde

Hører man til dem, der gerne vil tilføje lidt ekstra personlig stil til den nye Peugeot 107, så er der masser af muligheder. Peugeot har nemlig udviklet helt særligt udstyr i form af forskellige alufælge, aluminiums gearknopper, kromeffekter på vinduer, specielt brodderede måtter, genopladeligt navigationssystem, hvor i-Phone og i-Pod kan tilkobles, armlæn med opbevaringsplads, tagbokse samt meget mere. Man til- og fravælger selvfølgelig blot efter smag og behov.

Til designelskere, eller blot dem, der har smag for kolorit og sjov i hverdagen, har Peugeot i samarbejde med det populære danske designmærke Rosemunde valgt at lave en Limited Edition af 107’eren i ført frække blonder, inspireret af Rosemundes signatur top, der er en topsellert verden over. Resultatet er en endnu mere rap 107 med attitude, stil og personlighed, der helt sikkert vil vække opsigt på gaden.