Bonds nyeste våben er en Cat® maskine

Pressemeddelelse   •   Okt 24, 2012 08:05 CEST

To store brands – James Bond og Caterpillar – mødes i den nyeste 007-film, Skyfall. Bond-filmene er kendte for deres actionspækkede åbningsscener, og i Skyfall ses James Bond, spillet af Daniel Craig, i en Cat gravemaskine – og kun en britisk agent kan styre en sådan maskine ombord på et tog ned gennem Tyrkiet.

”Det er spændende at se vores maskine på det store lærred – og at se det i en James Bond-film er simpelthen bare utroligt,” siger Anne Katrine Wolgast, Marketing Manager ved Pon Equipment A/S, som er den danske forhandler af Cat maskiner. ”Caterpillars brand har været med i mere end 20 film helt tilbage til 1927, og firmat har også tidligere arbejdet sammen med 007 i The World is not Enough i 1999. Firmaet er stolte af at kunne fortsætte samarbejdet med vores alle sammens hemmelige, britiske agent.”

Caterpillar er stolte af deres tradition for at imødekomme kundernes ønsker og behov. I dette tilfælde drejede det sig om noget helt specielt, nemlig at sætte førerhuset i den modsatte side på gravemaskinen. Anne Katrine fortæller om processen: ”Det tog megen planlægning at imødekomme dette behov, da alt elektronik og hydraulik skulle ændres. Men Caterpillar har fremstillet to maskiner, som passede til filmen.”

Caterpillar var med under optagelserne og bistod med teknisk assistance. Skyfall har premiere herhjemme den 26. oktober.

Troværdighed, vedholdenhed og langsigtede kunderelationer er nøglen bag at vi kunne fejre 40 års jubilæum i august 2007. Pon Equipment har altid forhandlet Caterpillar entreprenørmaskiner, dog har vi på de 40 år haft 4 forskellige ejere, med 3 forskellige nationaliteter.

Kommentarer (0)