Dit lokale autoværksted i Kolding

Autoværksted Kolding

Leder du efter et effektivt og professionelt autoværksted der kan tage sig af alle de bekymringer du måtte have om din bil? Så skal du ikke lede meget længere! Hos AutoClaus - dit autoværksted i Kolding, er vi altid klar til at tage et kig på din bil, så du kan komme videre med din dag.

Vi har en lang række ydelser og services som vi kan tilbyde vores kunder, og derfor skal du ikke tøve med at kontakte os hvis du har spørgsmål om din bil - vi glæder os allerede til at hjælpe dig!

Salg og montering

På dit lokale værksted i Kolding tilbydes der salg og montering af en lang række dele. BLandt andet kan vi være behjælpelige med alt fra aircondition til autofilm, og elanlæg til motorstyring. Derudover kan vi hjælpe dig med dækmontering, for eksempel i forbindelse med sæsonskifte eller hvis du har været ude for en punktering. Det er oftest en enkel og hurtig service at få lavet - men den er vigtig, især i vintermånederne. Dækskifte skal helst foretages når temperaturen ligger stabilt under eller over 7 grader, så er du sikker på at du kører med dæk der passer til vejret.

Kontakt os gerne hvis du har brug for hjælp til at finde det helt rigtige sæt dæk til din bil.

Reparation

En skade på bilen kommer oftest på det dårligste tidspunkt, heldigvis kan dit lokale autoværksted i Kolding hurtigt hjælpe dig, så du ikke skal gå uden din bil længere end højst nødvendigt - vi ved at den er vigtig for dig og din hverdag.

Vores værksted ligger centralt i Kolding, og derfor er vi altid i nærheden hvis du skulle få en Bilka-bule på en travl lørdag - men også hvis din bil har brug for en større reparation, hvor flere dele skal udskiftes.

Du kan kontakte os hvis du har brug for hjælp til at lokalisere skaden eller problemet, men du er også velkommen til at benytte vores online-booking, så du let kan vælge den dag og det tidspunkt der passer dig. Om det er en motor der er stået af eller et lille stenslag på ruden, så skal vi sørge for at du kan få det repareret hurtigst muligt.

Services

På dit lokale autoværksted tilbydes også en lang række services der skal gøre livet som bilejer lettere og mere enkelt - hvis du har et problem eller en udfordring med din bil, så skal vi nok sørge for at hjælpe dig med at løse det.

Blandt nogle af vores services finder du autohjælp, autoopretning, bilpleje, rustbeskyttelse, serviceeftersyn og mange andre. Læs mere om en af dem nedenfor:

Rustbeskyttelse

Rustbeskyttelsen er vigtig i det danske klima - især i vintre hvor vejene saltes og hvor der ligger masser af slud, salt og vand på vejene, der kan sætte sig under bilen og være med til at lave rust. Rustskader kan også opstå når der er syre - for eksempel fra fugleklatter, der får lov at ligge på din lak. Syren nedbryder lakkens beskyttende lag, og derfor kan der opstå skader i lakken.

• Biltrafik

• service