Kontakt din professionelle låsesmed i dag

Få sikret din bolig

Låsesmed? Hjælper de med andet, end at lukke min dør op, så snart jeg har lukket mig selv ude? Det gør de. Låseservicefolkene hjælper med sikkerheden af dit hjem, samt dine værdier. Det kan være alt fra omkodning af din elektroniske låse, et sikkerhedstjek af din bolig, produktion af nøgler eller noget helt fjerde. Din låsesmed skal være pålidelig og professional, da de står for sikkerheden af din bolig. Find derfor din låsesmed i Aalborg, Aarhus, Odense eller hvor din bolig befinder sig.

En fremmende forståelse for låsesmedens job, gør det i flere tilfælde lettere at finde din rette professionelle hånd og gør dig samtidig mere tilbøjelig til endelig at få booket dit sikkerhedstjek af din bolig. Hvilke ydelser sikkerhedseksperterne udfører, samt specifikationerne bag dem kan du læse mere om her.

Låsesmedens ydelser

Låsesmedens vigtigste opgave er at sikre din boligs sikkerheds og holde tyven ude. Det gør de blandt andet ved at sikkerhedstjekke din bolig og rådgive, om løsninger der vil optimere sikkerheden. Udover sikringen af din bolig og værdier, så er de også en hjælpende hånd, når det gælder:

• Oplukning
  • Dørtelefon
  • Ekstranøgle
  • Bilnøgler
  • Besøg efter indbrud i hjemmet

Men hvad indebærer de forskellige ydelser?

Oplukning er en af de mest almindelige oversager til at ringe efter låseservice hjælp. Dette er også en af de hyppigste måder folk for første gang stifter bekendtskab med en låsesmed. Har du låst dig ude, eller skal have hjælp til oplukning af andre årsager, så er låsesmeden din hjælpende hånd.

Dørtelefonen har de fleste stødt på i opgangen til et lejlighedskompleks. Dørtelefonen kan fås i mange forskellige udgaver. Flere og flere låsesmede anbefaler at få udstyret en dørtelefon med kamera, da lejlighedskompleksets beboere i nogle tilfælde lukker tilfældige mennesker ind i opgangen, der kan føre til indbrud. Låsesmeden hjælper jer med reparationer af jeres ødelagte dørtelefon, eller opsætning af en ny.

Ekstranøgle bør alle have ifølge de professionelle. Har I kun en nøgle, så bør I hurtigst kontakte jeres låsesmed, så de kan hjælpe jer med at få produceret en ny. I ved aldrig, hvornår I får brug for den.

Bilnøgler der er mistet, er også et hyppigt tilfælde. Dette er ligeledes et job du let kan kontakte dem i forhold til. I disse tilfælde bør du også have en ekstra bilnøgle, da nye bilnøgler oftest ender i en større og ubehagelig regning.

Besøg efter indbrud i hjemmet kan være utrolig betrykkende og anbefales af alle låsesmede. De finder sikkerhedsbrister og optimerer dem, samt udskifter alle låse. Det sikrer, at I ikke får flere ubehagelige besøg i hjemmet, hvor tyven både stjæler værdier og trygheden i jeres hjem.

En professionel og erfaren låseekspert

Blandt de erfarne og teknologiskopdaterede låsesmede finder du Nordjysk Låseteknik i Aalborg. De har siden 1987 hjulpet private og erhverv med sikkerheden af deres bolig i det nordlige Jylland, samt været redningsmænd i uheldigt opstående situationer, hvor professionel hjælp har været en nødvendighed. Er du bosat andre steder, så kontakt dine nærtliggende låsesmede og få tjekket sikkerheden af din bolig i dag.