Led-tek har et bredt sortiment af energibesparende LED-produkter

Bæredygtighed er mere i fokus end nogensinde før

Bæredygtighed er en international trend, som vi ikke længere kan ignorere. Den er i fokus i hele verden efter det stigende antal af naturkatastrofer, der ikke blot koster dyreliv og ødelagte områder, men også menneskeliv. Tilbage i 2015 vedtog FN de 17 verdensmål for en mere bæredygtig udvikling. Dette skulle ikke blot bane vejen for landenes måde at håndtere klimaets skræmmende forandring, men også vedtages som værende en afgørende smittefaktor på resten af befolkningen, således at bæredygtigheden også sættes i fokus hjemme i husstandene, hvor vi med små ændringer og udskiftninger kan være med til at sikre vores børns og børnebørns fremtid. En fremtid vi på nuværende tidspunkt er godt i gang med at ødelægge.

LED-belysning – Den bæredygtige løsning

Blandt de lette måder at deltage i kampen mod klimaforandring er brugen af LED-belysning. Det gælder for både private og erhverv. Ved at skifte til brugen af LED-belysning skåner du ikke blot miljøet, men sparer også penge i jeres hustand eller i din virksomhed. LED-pærer bruger 25% mindre strøm, og så er deres levetid mere en dobbelt så lang som almindelige pærer. I LED-pæren vil du også finde en pære med den hurtigste reaktionsevne, fra du trykker på stikkontakten til pæren tændes. LED-pæren er fyldt med fordele, det er blot med at finde den rigtige leverandør, installatør og rådgiver inden projektet igangsættes.

Med dig hele vejen Blandt disse virksomheder er der virksomheden LED-Tek. Gennem deres store netværk af forhandlere og el-installatører leverer de et bredt sortiment af LED-belysningsløsninger. De har en stærk vision, om at fastholde den stærke position som totalleverandør til både erhverv, institutioner og private. Dette gør de ved at være med igennem hele processen af installationen af din nye LED-belysning. De rådgiver i forhold til de bedste løsninger fra start til slut, og leverer et yderst professionelt stykke arbejde, når det gælder installationer af jeres nye LED-løsning.

Genbrugspladsen med fokus på bæredygtighed LED-Tek har hjulpet mange private- og erhvervskunder. Blandt de, hvor deres professionelle rådgivning og installation har gjort en stor forskel efter installation af ny LED-belysning, er genbrugspladsen i Nyborg. I forbindelse med genbrugspladsen skulle optimeres arbejdede LED-Tek i tæt dialog med de ansatte fra genbrugspladsen, og ikke blot hjalp dem til en mere bæredygtig og energibesparende genbrugsplads, men også en bedre arbejdsplads. Før samarbejdet med LED-Tek var belysningen utrolig blændende på pladsen, og det chikanerede både de ansatte og genbrugspladsens brugere. Udover det blændende lys var der ikke tænkt meget på bæredygtigheden eller økonomien. Med den rigtige rådgivning og løsning, formåede LED-Tek ikke blot at levere en mere behagelig og mindre blændende belysning, men også på længere sigt en billigere og mere bæredygtig løsning.

LED-TEK A/S blev grundlagt 2009 med det mål primært at fremme og udbygge brugen af LED-belysning. Vi udvælger og fastholder vore leverandører ud fra kvalitet, stabilitet, design og pris. Produkt porteføljen bliver løbende godkendt og opdateret ved et tæt samarbejde med vore kunder og leverandører.